Mä en aio nyt puhua painosta, koska mun täytyy toi vaaka unohtaa ja yrittää olla stressaamatta. Katotaa sitä sit maanantaina seuraavan kerran, mutta nyt ei oo näyttäny hyvälle vaikka orjallisesti olen noudattanut sekä myös saanu jo lenkkejä pidennettyä. Stressaamisen syyksi laittoi rav.terapeutti. No mut se siitä!

Eilen sit kävin siellä spirometriassa, ei se oo inhottava homma mut kyl taas sai puhaltaa niin et silmät meinas pullahtaa jo päästä. Se kohta varsinkin missä ensin vedetään nopeesti keuhkot täyteen ilmaan ja sit puhalletaan niin täysillä ulos....10 sekunnin ajan, tuntuu muuten pitkältä ne sekunnin :D Mut joo, sairaanhoitaja osasi tuloksista sanoa sen verran ettei ne ainakaan ole este leikkaukseen.

Sattumalta näin mun yhen ystävän jonka kanssa ei olla kauheesti pidetty yhteyksiä viime vuosien aikana vaikka yhessä vaiheessa oltiin ku paita ja perse. Kävipä sitten selville, että ollaan asuttu 1,5 vuotta melkein naapureina..ei ny ihan mutta kilometri välissä. Sovittin hänen kanssaan, että aletaan käymään yhdessä lenkillä joten nyt mulla on lenkkikaveri :D

Lätkän MM-kisatki alko eilen ja yleensä seuraan Suomen pelit niin kauan kun kisoissa mukana pysyvät mut eilen ei oikee jaksanu keskittyä vaikka ostin juhlajuomaakin pullon...eli ihan dieetin mukaisesti hiilihapotettua lähdevettä, maistu muuten ihan taivaalliselle ton tavallisen veden litkimisen jälkeen :D

Tää on nyt vähän tälläi tikusta asiaa päivitys, ulkona ei kauheen huonolta näytä vaikka ilmojen piti huonontua aika reilusti, aurinkohan tuolla paistaa ja aamullaki seiskan aikaa ku olin koirien kanssa ulkona ni ei ollu kylmä. 

Tähän lopuksi kerron, että meillä on tänään juhlapäivä....Petra-neiti täyttää 11 vuotta <3

screenshot.575.jpg

Tämä höpinä oli nyt tässä tällä kertaa :)