Jotenkin nyt ärsyttää toi -300 gr:n pudotus kahessa päivässä...mä oon niiiiiiiiiin pettynyt ja pelottaa että jos en saakkaan pois vähintään 6 kiloa tulevassa kahdessa viikossa (16.5) mennessä....sit mä oon k*sessa!

Ymmärrän kyllä, että mulla ei voi lähteä samanlailla mitä heillä, joilla on kymmeniä kiloja enemmän mitä mulla, mutta silti. Tää kilojen pudotus kun on sellai missä armoa ei tunneta jos tavotetta ei saavuteta. Mä haluisin kyl lähtee tekee vaikka yhen kävelylenkin päivässä ilman koiria, mutta ku perhanan kauppareissukin saa jo polvet siihen kuntoon et loppupäivä liikutaan melkein itkun kanssa.

Olen nyt kolme päivää menny reilulla reilulla 500 kalorilla mutta tänään aion nostaa n. 700 kaloriin ja katsoa auttaako se kun on elimistöllä enemmän poltettavaa...edelleenkään en tiedä olenko menny ketoosiin vai en. Joo, mulla tänää huono päivä!

Nyt äsken tuli sit puhelu sairaalan yleispsykiatriasta ja ens maanantaille aika...mä en osannu odottaa tota yhtään ja se joka soittiki ni oli yllättyny etten ollut tietonen tälläsen tulosta. Noh, ehkä se psyk. haluaa vaan tsekata mun psyykkisen tilan oonko ihan ok näin lähellä leikkausta. Kai mä oon :D

Mut mä lähen nyt kauppaan isosti ku pääsen autolla, apteekissakin pitää vielä yks juttu käydä hakemassa...eilen meni apteekkiin jo pari ekee vajaa satanen, itku meinas tulla, mut elämä on :)

Aurinkoiset päiväntoivotukset täältä Lahesta :)