Mikä Nutriletteissä on huono on se, että pussit samannäköisiä!!

Aloin tuossa lounasta laittelemaan ja kun lisäsin jauheen pussista kuppiin ja kuumaa vettä päälle ni eiköhän sieltä leijjaillu sellanen mansikantuoksu nenään...ei voi olla totta...kasviskeiton sijaan olin kipannu mansikkapirtelöjauheen!

Enhän mä tietenkään kuumennettua mansikkapirtelöä syö joten ei muutaku uusiksi. Jauhe kuppiin ja kuumaa vettä päälle...uskokaa tai älkää...olin TAAS laittanut mansikkapirtelön jauheet. Mä en ymmärrä miten näin pääs tapahtuu (vielä kahdesti) ku mulla kuukausia kuitenkin ollu kaikki tietyssä järjestyksessä eli pirtelöt toisella hyllyllä ja keitot toisella. Noh, näin kuitenkin kävi, naurattikin (myös kiroilin) vähän, vaikka toisaalta taas harmitti, että menin kaksi pirtelöpussia hukkaan  :(

Onnistu muuten sit kolmannella kerralla :D :D

Ei muuta tänää, mä syön ny :)