Nyt on sitten käyty psykiatrin vastaanotolla, tosin ihan turha käynti mun mielestä..ois voinu hyvinkin hoitaa puhelimessa. Olin vastaanotolla vajaa 20 minuuttia ja enemmän mulla kulu jo aikaa matkoihin, kahdella bussilla. Seuraava kerta onkin sit 3 viikkoa leikkauksen jälkeen!

Pitäs muuten ite saada päättää miten menee minnekkin koska nyt kun aika oli kympiltä ja kotona oli vasta vähän ennen puolta päivää ni lounasaika veny tunnilla eteenpäin, kohta kuitenkin pitäisi jo vetästä välipala. Tähän dieettiinhän ei missään nimessä kuulu ne Nutrilettin tai minkään nimiset suklaapatukat niin ei niilläkään voi sit tuolla asioidessa ruokailua korvata. Ens tiistaina ku meen vikoihin tutkimuksiin ennen leikkausta ni mun on sinne ihan pakko ottaa kaks ateriaa mukaan koska oon siellä niin kauan...kanaa ja kuullotettuja kasviksia kahdelle aterialle jaettuna ni käy mainiosti ja maistuu myös kylmänä :)

Mä oon taistellu niin ton vaa'alla käynnin kanssa ettei tosikaan! Nyt olin käymättä perjantaista tähän aamuun ja olikin sit ihan kiva kun vaaka näyttää paljon enemmän mitä joka päivä käydessä. Painoa on nyt sitten kuurin aikana lähteny 3,5 kiloa eli enää olis 2,5 kiloo ni se tavote saavutettu...mutta jos en saa ihan täyteen niin siinäkin on kuulema sit jouston varaa koska nyt mulla vajaassa 4 kuukaudessa on lähteny 9 kiloa :) 

Mä en muuten muista enkä jaksa aina tarkastaa oonko jo jostain asiasta puhunu eli sorry, jos tulee toistoa mut hei...kertaus on opintojen äiti :D

Sanoin tossa joku päivitys sitten, että syömällä laihtuu...no se on totta. Mulla kyl vaan ei taida laihdumiseen riittää sit liian vähän kalorit vaan vetää melkein se maksimi mitä tässä saa syödä. Aamuihin mun täyty myös lisätä toinen kupillinen kahvia joka juoksuttaa sit jo vessaan koska perjantaina tajusin, että menee montakin päivää etten oo käyny isommalla tarpeella...nyt ei ole ollu sitä ongelmaa :)

Tänää kävin tossa samalla reissulla ostamassa Tokmannilta tätä:

IMG_20170508_123836.jpg

Mä tykkään tästä tosi paljon, mutta nyt aion ekan kerran maistaa ihan pirtelönä....aiemmin kun mulla oli tota ni jaoin pussin kahtia ja join kuuman veden kanssa 2 kupillista "kahvia". Tokmannilta tuota ainakin löytyy hintaan 19,90 ja tossa on pusseja 10 enemmän mitä noissa keitoissa sekä muissa pirtelöissä. Näitä tosiaan ei saa ihan joka paikasta, netistä tilattuna ei mistään...kuten paketissakin lukee, että rajoitettu erä.

Tän päivän jälkeen teen taas pienen muutoksen ja testaan miten vaikuttaa painon putoamiseen, kun lisään yhden Nutrilettin eli 3 pirtelöä ja 2 keittoa päivään. Kasviksia kuullotan ja lisään keittojen sekaan, siitä kuullottamisesta saa sit myös sen päivittäisen rasvalisän (1 rkl rypsiöljyä), 40 gr kanasuikaleita ja iltapirtelöön puoli purkkia rahkaa. Ei tästäkään tuu ku reilu 700 kaloria päivälle. Kovin yritän nyt saada viikon sisään edes 2 kiloo viel pois. Pitäkää peukkuja, pliiiiis :)

Nyt kuitenkin täytyy laittaa pillit pussiin, tohon tuli kaks karvaturpaa tuijottamaan koska on uloslähdön aika...tää on kiva ku ei ite tarvi kytätä kelloa :)

Kivaa alkanutta viikkoa kaikille :)