Noniin...niinhän tässä taas kävi eli eilen olin kirjottamassa jo tätä päivitystä, mutta kesken kaiken kun tekstiä kirjotin niin teksti katos...jäi vain otsikko ja tekstistä 2 viimeistä kirjainta. Otsikon pitäisi nyt siis olla ehkä tuplakiukkua...alan tästä lähtien tallentamaan joka lauseen jälkeen!!!

Niinku kerroin jo viime viikolla, että kävin verikokeissa. Noh...keskiviikkona aloin sitten soittelemaan tuloksia tai ensin kysyin rav.terapeutilta kun hänen kanssaa olin puhelimessa. Ei näkynyt mitään tuloksia mutta siitähän ei tiedä mitkä tiedot hänelle tulee ja mitkä ei kun kokeita ei otettu sairaalalla. Soitin sen jälkeen sit terveyskeskukseen ja sielläkään ei näkynyt tuloksia...ei edes koko käynnistä ollut merkintää ja hoitaja kysykin, että oonko tosiaan käynyt...no kai mä hitto soikoon oon käynyt jos multa vertakin otettiin! (en mä noin rumasti sanonu kuitenkaan puhelimeen).

Kolmas paikka sitten mistä niitä enää pystyin kysymään oli kirurgian poliklinikka sillä siellähän ne on ihan pakko näkyä kun lähete on sieltä. Arvatkaapas vaan...joo ei, ei näkynyt mitään muutaku että verestä oli otettu lamotrigiini pitoisuus joka mulla Lamictal mielialantasaajana. Mulla ei edes pitänyt olla mitään sellasta verikoetta avoinna vaan ainoastaan pieni verenkuva, kalium, natrium ja kreatiinit. Miten joku labran työntekijä voi tollee ryssiä? kysyn vaan!! Sitten tää sairaanhoitaja (kirralta) sano, että mulla olisi ollut tunti sitten aika labraan...siis häh, oiskohan tosta ajasta pitänyt jotenkin ilmoittaa kun en oo vielä oppinu näkemään kristallipallostani mitään :/

Mä en itse ton suhteen tehnyt virhettä koska silloin kun osastolta kotiutettiin (perjantai) ni sanovat, että mun pitää sit alku viikosta soittaa omaan terveyskeskukseen ja varata labra-aika. Nyt mä sit vielä soitin terkkariin ja varasin uuden ajan joka sain vasta 15. päivälle kokeisiin jotka piti ottaa jo viime viikolla. Joskus kyl muitten ryssimiset pistää vatuttaa aikalailla!

Mun piti tähän samaan laitella muitakin asioita mutta olkoon tää nyt erikseen...kerron seuraavassa päivityksessä sit ihan muuta :)

Sateista päivänjatkoa juuri Sinulle :)