En jaksanu eilen kirjotella mitään reseptejä tänne kun päivä meni siivotessa ja siellä labrassakin kävin...ihme touhua sielläkin kun mulle aletaan nillittää koska joku tietty verikoe pitäs ottaa. Enhän mä voi tietää koska oletan sen henkilön tietävän joka sen ajan antaa...otti kokeen kuitenkin. Saatan tänään tehdä toisenkin postauksen jossa se pariin kertaan lupaamani sosekeittoresepti ja mitä kaikkea juttuja oon löytäny kaupanhyllyiltä nyt kun tulee niin paljon noita tuoteselosteita tutkittua :)

Enhän mä sit malttanu olla viikolla tähän aamuun asti käymättä puntarilla. Torstaina oli jo päästävä ja sit tietenkin ihan hirvee pettymys kun painoa oli tullut edellisestä kerrasta puoli kiloa lisää (tuloksia täällä.) Syömisille en oikeen voi tehdä mitään ku ne muutenkin jo käyn läpi desimitalla ja vielä pöytävaa'alla, mutta lisäsin juomista sinne lähemmäs litraan vaikka tiukkaa jo tekee se määärä ton kaiken muun lisäksi mitä mahaan täytyy mahtua.

Eilen aamulla sitten vaaka näyttikin vähän kivempaa lukua eli oli vuorokaudessa lähtenyt kilo!!! Anto taas uutta potkua siihen asti kunnes tänään aamulla kävin...joku tais potkasta mua päähän...ainaki siltä tuntu ku paino näytti taas +800 gr.

Tästähän nyt tarvi sitten eräässä ryhmässä kysellä et miten tää homma nyt pitäs oikeen mennä niin viisaammat osasivat kertoa painon nyt alussa hyppelevän...elimistö vielä shokissa leikkauksen jäljiltä. Noh, katotaan...tässä vaiheessa hankala heittää enää hanskojakaan tiskiin :D

Eihän se leikkaus tosiaan ole mikään taikasauvan heilautus, tottakai sen tiesin mutten osannu varautua näin isoihin jojotteluihin...nyt olen tätäkin tietoa viisaampi :)

Myöhemmin siis uutta postausta, mutta nyt tää Jaden asenne tähän päivään näyttää niin hyvälle, että taidan ottaa mallia :)

screenshot.599.jpg

Kivaa aurinkoista mutta vilakkaa päivää kaikille, onnea koulunsa päättäneille sekä seuraavaan lukuvuoteen siirtyville :)