Tähän alkuun ensin kuva eiliseltä reissulta :)

Gimp3.jpg

Tänään taas normisti lähin lenkille ja vettä alko tihuuttaa kun pääsin tonne rantatielle. Siinä on sitten sellanen pieni hiekkaranta kaistale tai miksi nyt sanotaankaan ja näin siinä ensin yhden joutsenen...aattelin, että meen varovasti lähemmäs ja otan sitten kuvan siitä. Aika pian sit kuitenkin näin siinä vähän matkan päässä kellumassa jotain ja tajusin, että se on joutsen...seurasin, et nostaako se päätään sieltä veden alta vai onko jopa kuollut. Ei se nostanu päätään ja mulla alko itku tulee kun kaivoin puhelinta esiin soittaakseni hätäkeskukseen..en mä muutakaan keksiny mihin soittais kuolleesta joutsenesta..onhan ne kuitenkin rauhotettuja eläimiä :(

Siinä kävelytiellä sit käveli kaks naista ku huudahdin heille, että onkohan tuo joutsen kuollut...eka ei muutaku mulkassu mutta toinen pysähtyi ja katsoi vähän pidempään jolloin kertoi mulle niiden joutsenten olevan muovisia....EI OO TOTTA!!! mä siis vuodatin kyyneleitä muovisen kellahtaneen joutsenen takia. Kysyin vaan, että "oikeestikko?" ja nainen kertoin niiden olleen jo siinä samassa kohtaa parisen kesää...mä en vaan nyt ollu niitä aiemmin huomannu ku siitä ohi menny...lievä nolous mutta naureskelin sit jo naiselle, että mäkun meinasin soittaa häkeen :D :D

Tällänen aamu nyt sitten tällä kertaa, kilometrejä on kävelty nyt 27!! Tänään katsoin viimeinkin, että paljonko tuo viimeinen mäki ennen kotia on pitkä ja näytti tulosta suunnilleen 300 metriä. Tän kyl tarkistan vielä seuraavalla reissulla. :)

Se on sit taas moro!