Tänään päivä ja viikko alkoi tietenkin LENKKEILYLLÄ  ja nyt olen taas itseni haastanut ja voittanut. Asetin myös tavoitteen siihen, kun menen ravitsemusterapeutille niin olisin kävellyt jo 50 kilsaa tai ainakin lähelle sitä...alaraja kuitenkin siinä 40 kilometrissä :)

Nauratti, kun olin jo loppuvaiheessa lenkkiä niin poika soitti, että oonko hengissä ku kestäny jo niin kauan :D :D

Olin myös yhteydessä tänään ravitsemusterapeuttiin ja selvisi, että olen laskenut puuron kalorit niin pahasti pieleen ettei mun päivittäiset kalorit millään ylty edes siihen vaadittavaan alarajaan joten nyt pitää sitten syödä enemmän sekä mitä ruokaa haluan syödä sekä miten haluan tehdä ja mitä siihen laittaa. Myöskään ei tarvitse mittailla vaan katsoa silmämääräisesti ja sitten kuunnella kehoa milloin sanoo vatsan olevan täynnä, sen kyllä huomaa ku hitaasti syö hyvin pureskellen. Näillä eväillä nyt sitten taas eteenpäin ja katsotaan jokohan se paino lähtisi kunnolla menemään alaspäin. Vielä siis tasan 2 viikkoa siihen käyntiin...tämä on jotenkin ollu tehkä elämäni pisin kuukausi eikä tunnu loppuvan ollenkaan.

Tässä taas kuvaa aamun lenkiltä :)

Gimp4.jpg

Poitsu lähti äsken ja on niin haikea mieli sekä kauheen hiljaista täällä kotona, mutta se hyvä puoli on, että saan vihdoinkin olkkarin takas omaan käyttööni :D

No mut tässä tää, liikunnan seuranta päivitetty tuolla ihan ekalta riviltä pääsee linkin kautta suoraan siihen päivitykseen.

Kivaa viikon alkua kaikille :)