Perhanan otsikot ku mullaki asiat yleensä menee laidasta toiseen ja tikusta asiaa...no joskus ihan oikeetakin asiaa :)

Mä ihan viimeks unohin kertoa ku käytii poikaa kattomassa tuolla Parolannummella. Mun oli pakko ottaa ihan eväät mukaan...aamu- ja välipalan kerkesin syödä kotona, mutta sit lounaan vedin autossa kylmänä just ennenku oltii perillä ja sit taas välipalan matkalla kotia.

Kauheesti siellä oli porukkaa ja paikasta toiseen sai kävellä pitkiäkin matkoja, mutta askeliahan se tiesi päivälle lisää. Itku tuli kun näin poitsun siellä, mutta sekin karisi pois nopeesti kun poika kerto, että siellä ei saa halata ku jonkun 3 vai oliko 5 sekuntia..se kun ei kuulema kuulu sotilaalle tjtn yöskään ei saa kulkea käsikkäin tai käsikynkässä. Olin shokissa ja tuntu etten uskalla enää ees koskee siihen etten joudu armeijan putkaan :D :D Se on kuitenkin mun poika ni oisin halunnu roikkua siinä kiinni kokoajan :)

Sitten päästiin sinne Sotkuun..eiks toi oo virallinen nimitys ruokala/kahviolle? Ihan hirvee jono sinne ja tosi pitkään jonotettiin ulkopuolella, meidän peräänkin tuli niin paljon ettei loppua näkyny. Kun näin ne munkkikasat ni alko melkein itkettää, mutta niin...huah...mähän en ole tähän mennessä syöny mitään sokeripitoista muutaku alkukesästä muutaman rahkan jossa sokeria, mutta en mitään karkkia tms. Juomaksi otin omenan makusta Novellea ja pojan munkista näppäsin sormilla pienen palasen...ihana munkin maku, voi taivas!! Mut joo...se maku oli ihana mutta kuitenkin se sokerin määrä ei ollu mun suun mukanen yhtää eli pieni murunen munkista riitti mulle eikä tehny ees mieli enempää.

Pari tuntia siellä kai oltiin, pojan tupakaveritkin tuntu ihan kivoilta nuorilta miehiltä..tuli kuitenkin aika lähtee koska koirat ootteli ruokaa kotona. Mä siinä päivystäjän luona sit annoin poitsulle ilmahalin ku en uskaltanu enempää ni päivystäjä sit tokas "saatte halata"...mua alko naurattaa vaikka myös hirvittää ku mä ennen oo tarvinu lupia poikani halailuun :)

Tässä mun isänmaan toivo <3

IMG_20170711_183148.jpg

Jätkä laihtunu nyt viikossa jo 6 kiloa...saankohän mä siitä vuoden päästä takasin enää pelkät saappaat :D 

Tässähän tätä taas..liikuntasuoritukset on päivitetty TÄNNE

Pussukoitakin alotin jo tekemään...hitaasti mutta varmasti ku tökkii se homma näin kuukausin jälkeen mut eiköhän tää tästä. Nyt vaan morjens kaikille..nauttikaa auringosta silloin ku sen näette :)