...ei mulla kuitenkaan...varsinaisesti. Mutta tossa parin kilsan päässä on Summer up -festarit ja siitä saan sit mäkin oman osani. Harmi että musiikki ei kuulu kauheen selvästi, mutta festarityypit kyl railakkaasti tykkää herättää mut jokusen kerran yössä...viime yönä tais herätys tulla 4 kertaa. Onneks ihan iloisia ihmisiä eikä mitään räyhääjiä, mutta ku mä oisin kuitenkin halunnu nukkua. Kyseessä siis vaan festaripäivän päättymisen jälkeen koteihinsa menevät ihmiset, jotka kulkee tosta melkein mun makkarin ikkunan alta...tais siinä jotain tyyppejä vähän aikaa istahtaakki ihan ikkunan alle kun on penkki. Oli lähellä etten räjähtäny, mutta toisaalta taas ois ehkä itelle tullu paska fiilis ku ne ihan asiallisesti käyttäyty...ei kauaa ollu onneks mutta jouduin ottaa ylimääräsen unilääkkeen ku meinas uni karata ihan täysin.

On tuolla kyl esiintymässä sellasiakin jotka tahtoisin ite nähä...ei mulla nykyään oo enää mitää sellasia joita fanitan mut silti..ketäs niitä olikaan, no ainaki JVG, Mikael Gabriel (nyt lunttaan summer upin sivuilta), Roope Salminen ja koirat..no ei muuta oikeestaan. Viime vuonna muuten JVG:n keikka kuulu ihan hyvin tänne meille ja jengin huuto varsinkin :)

Aamulla en meinannu saada itteeni ylös ollenkaan ja heti aattelinkin, että lenkille lähen mutten kauheen pitkälle sellaselle. Koirat kun olin käyttäny ni kello oli jo lähes kaheksan ku pääsin lähtee. Kummasti sitä sit vaan jalat vei ja vei eteenpäin ja sama lenkki mitä aiemminkin mutta nyt siinä oli pituutta 8,4 kilsaa...en täysin luota sport trackerin matkoihin kun ei aina näytä samalle matkalle samaa pituutta. Tänää oli kuitenkin ekan kerran ranteessa aktiivisuusranneke ja aamulenkin jälkeen askelia oli kertynyt 12 418. Kalorinkulutuksen polar loop antaa kuitenkin ihan päin mäntyä, ne on aivan mahdottomia lukuja...eilenkin vaikka en käynyt lenkillä ni olin muka kuluttanu yli 12 tuhatta kaloria :D :D

Tämän päivän vaa'alla käynti on päivitetty TÄNNE

Mulle myös tossa joku aika sitten annettiin sellai "tieto", että askeleet voi laskea suunnilleen 2/metri mutta todellisuudessahan sekään ei pidä paikkaansa koska ihmisen pituuskin vaikuttaa siihen. Tänää löysin netistä tälläsen laskurin joka aika hyvin sit piti paikkansa mun rannekkeen tietojen kanssa

screenshot.649.jpg

Ja tämän mukaan oon kalorinkulutuksen laskenu ja tänään puolentoista tunnin lenkillä kulutus on lähelle 600 kcal kun ranneke näyttää yli 1400 kcal :D

Mä en oikee tiiä pystynkö enempää kaloreita lisäämään ku meen jo liki 1500 mukaan, mutta kun mulla kulutus nousee kokoajan ni en tahtois jäädä vajareillekkaan...kuitenkin oon päättäny, että syksyllä alan käymään vielä salilla ni mähän kohta kulutan enemmän ku saan :D

Mä taidan nyt tältä kertaa lopetella ku alko aivoissa lyömään tyhjää..energian kulutus ja huonot yöunet ottaa nyt osaansa eli taitaa olla pienien päikkäreiden aika.

Tän kuvan otin viime sunnuntaina kun oltii katsomassa poitsua Parolassa...kuvattu liikkuvasta autosta...mä rakastan kuvata taivasta ja pilviä :)

IMG_20170709_154520%20%281%29_wm.jpg

Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua teille <3