TORSTAI 14.9.17

Ei ole tullut mitään uutta matkaennätystä, mutta päivitän sen verran, että matkaa on yhteensä kertynyt 314 kilsaa. Olen aika tyytyväinen itseeni :)

Kaverin haasteeseen otin osaa eli 100 kilsaa syyskuun aikana ja olen edelleen tavoitteessa mukana, nyt saldona 52+ km ja huomenna vasta puolessa välissä kuukautta...tänää ehkä vielä kävelen kaupunkiin josta tulee n. 1,6 km ja huomenna jos heittäis pari kilsaa. Tää on kivaa :D

---------------------------------------------------

LAUANTAI 26.8.17

Eipä ole tätä nyt tullut päivitettyä, mutta olen mennyt hiukan lyhyempiä matkoja ettei aamupala veny niin myöhäseen. Aiemmin tässä kuussa kuitenkin kävin uuden enkan joka pysyy edelleen eli 11,3 km. Tuo matka saatto olla liikaa koska mulla loppupäivän reidet salamoi ku oli niin tulessa...siis T O D E L L A K I N!!! Tuon jälkeen lenkit ollukki sit sellasta 5-6 kilsaa ja siihen vielä koirat 3x eikä joka päivä todellakaan tule edes aktiivisuus täyteen. Nyt on kello jotain 11 ja tän hetkinen aktiivisuus on jo 153%, askeleita 16 300 :D

No mut kuitenkin, tässä tämän päivän sport tracker -matka...aamupalalle pääsin reilusti vasta ysin jälkeen joten tää aamupäivä menee melkolailla syöden.

26.8.jpg

Toisaalta odotin pituutta tulevan vähän enemmän koska oon tuota reittiä leventänyt aikalailla (ks. alempi)...nyt kuitenkin ylittyi 250 kilsan rajapyykki eli yhteensä 256,59 km :)

-----------------------------------------------------------------

PERJANTAI 21.7.17

Edit: En muuten tiedä miksi tää nousi nyt tämän päivän päivitykseksi ja katosi noista sivun hakusanoistakin (lisään kyllä)

21.7.jpg

No nyt on taas uus enkka tehty, ihan ajatuksissani lähin pidemmälle kaavalle, mutta ei toi nyt paha ollu ees. Tietty ois voinu käydä veskissä vielä ku vei koirat takasi kotia, mutta unohtu ja se kostautu sit parin kilsan jälkeen...missä siinä nyt pissalla käy joten sinnillä oli vedettävä koko reissu vaikka loppumetreillä huomasin verisen lenkkarin :/.  

Nyt en muuten sit tiedä miten tuosta lähen pidentämään...ei varsinaisesti oo mahdollisuutta kun leveyssuuntaan. Täytyy kuitenkin tota taas toteuttaa hetken ja sit lisää. Jos kelit sallii ni mä käyn vuoropäivinä koirien kanssa 7-9 kilsaa ja sit omina päivinä tulee jotain 10-12 km.

Matkaa olen taivaltanut tähän mennessä 160 km :D

-----------------------------------------------------------------

TORSTAI 13.7.17

Lenkkiä kierretty kerran jos toisenkin, viime viikko niinku yleensä kuukauden eka viikko on sen verran hektinen että lenkkeily jää vähemmälle kun muutenkin joutuu ravaamaan paikassa jos toisessa.

No mut enivei, toissapäivänä pidensin jo parisataa metriä ja tietty nälkä kasvo syödessä koska ei riittäny enää seiskalla alkava matka ni tänään oli pakko pieni ylimääränen "piikki" heittää (näkyy tossa matkassa oikeessa yläreunassa) ja niin mä sit sain ton hiukan reilu 8 kilsaa täytettyä. Varmaakin nyt viikon verran tätä, sitten haen sen 9 kilsaa ja sen jälkeen matka tulee nousemaan kaksinumeroiseksi...musta tuntuu, että oon tullu hulluksi :D

Mutta näillä mennään nyt tällä hetkellä ja matkaa on kertynyt huimat 108 kilometriä, lenkkipäiviä on tässä kuukausen sisällä ollut yhteensä 20 :)

13.7.jpg

-----------------------------------------------------------------

KESKIVIIKKO 28.6.17

Enkkaa on vedetty, tän saman heitin ekan kerran toissapäivänä ja nyt se kipuraja sitten löytyi eli tästä ei ihan heti nyt enää pitene...sinnillä silti vedän vaikka tänäänkin jo ekojen kilsojen jälkeen alko molempiin polviin sattuu et ihanku jokaisella askeleella joku täräyttäis rautanaulan polvinivelen väliin. Onneks jossain vaiheessa sit jo helpottu ja eteenpäin pääsin. Se ihana tunne kun pääsee jo takasin omalle kotikadulle mutta kuitenkin lannistavaa, että sitä katua on jäljellä vielä jotain 1,5 kilsaa :D Vika sata metriä on vähän sellasta etten tiiä enää kävelenkö vaiko konttaan :D

Mut enivei...matka tuntu ajallisestikkin loputtomalta mutta ei siltikään menny ku minuutti kauemmin mitä toissa päivänä.

28.6.jpg

Matkaa on nyt siis kuljettu jo 54,34 km!!!

------------------------------------------------------------------

PERJANTAI 24.6.17

Lenkillä on käyty edelleen ahkerasti ja ainoastaan torstaina en lähtenyt kun oli kauppareissu. Matkat pitenevät melkein joka kerta samoin tietenkin myös käytetty aika...en mä ois ennen uskonu, että mä pystyn tälläsiin suorituksiin...vielä vähemmän oisin uskonu, että jopa tykkäisin tästä :D

No mut tässä nyt perjantainen lenkki ja pisin tähän mennessä, seuraava on sitten taas sen verran pidempi, että ainakin toi 7 kilsaa menee rikki :)

23.6.jpg

------------------------------------------------------------------

MAANANTAI 19.6.17

Nonii, tänää heitinkin sit sellasen lenkit, että oksat pois. Menin haastamaan itse itseni aina vaan pidemmälle ja tulihan tuota matkaakin sit lauantaisesta 1,6 kilsaa enemmän joten nyt on plakkarissa 21,8 kilsaa. Välillä tietty pysähtelin, kun piti otella valokuvia maisemista ja niitä sit laittelen tonne normi päivitykseen. Tää on hei ihan mahtavaa :D

screenshot.618.jpg

------------------------------------------------------------------

LAUANTAI 17.6.17

Nyt on 8 päivää siitä kun alotin aamuliikunnan, matkat jo hieman saanu pidennettyä parin päivän välein eli ei huono kun viime ensimmäinen lenkki oli 2,3 km ja tänään jo melkein 4 km...tästä tää lähtee ja muutamana iltana jopa tullu sellai fiilis, että pitäskö vielä iltalenkki vetästä...oon mä vielä malttanu kun nyt tosiaan noitten aamulenkkien lisäksi oon jo alkanu pikkuhiljaa käyttää koiria yksin ulkona eli niistäkin tulee jo 3 reissua joka päivä. Saatan ehkä niitten kanssa alkaa tekee iltaisin sit pidemmän lenkin ni saa nekin enemmän liikuntaa :)

Tässä mun tän aamuinen sport tracker

screenshot.618.jpg

Eiks näytäkkin jo paremmalle mitä alussa ja kertauksen vuoksi siis kerron, että mustat viivat on peitettyjä kadun nimiä :D

Sit jos nyt jollekki joka näitä lukee tulee mieleen nauraa mun suorituksille niin jokainen normi painonen voi laittaa reppuun roipetta sen verran, että painoksi tulee sadan kilon pintaan ja sit lähtee kävelee sitä omaa 10 kilsan aamulenkkiä...tietty pitää myös muistaa kun on kipeä lonkka ja polvetkin reistaa. No mut vitsillä mä vaan...toivon et jokainen kuitenkin ymmärtää missä mennään varsinkin te jotka ootte nyt tässä blogissa ollut mun mukana alusta asti...vai onko teitä...no kyl mä yhen ainakin tiiän <3

Mut enivei, tätä mä nyt sitten päivittelen aina kun jotain uutta tulee. Näillä eväillä mennään ja siitä tulikin mieleen, että on välipalan aika :)

Nyt aamulenkeistä on kertynyt 16,3 km!!!!

------------------------------------------------------------------

SUNNUNTAI 11.6.17

Eilen aamulla sain viimeinkin alotettua ton hikilenkkeilyn, kävellen tosin kun tää eukko ei ihan vielä juokse :)  Sport trackerin latasin eilen illalla joten vain tästä aamusta on todisteet. Mä tykkään mennä aamulla ihan ekana jo ennen aamupalaa, hiljaista eikä vielä niin kuuma jos on hellettä tulossa...tänää vähän tihuutti vettä muutaman pisaran muttei haitannu.

Eihän tää reitillisesti ole pitkä varmaan monellekkaan mutta mulle se on...ekan 500 metrin jälkeen alko lonkka jo kenkkuilee mutta en antanu periks, eteenpäin oli mentävä kun ei kotiakkaan viittiny kontata :) Tässä meillä on melkein ihan sama mitä kautta menee ja tulee niin aina on ylämäkeä kotiin tullessa, asun mäen päällä. Jotenkin tuo parin päivän lenkkeily antaa energiaa päivään melkolailla. Olo tuntuu duracell -pupulta, mutta mä oon nyt tehny päivärytmiin sen et 15.30 ruokailun jälkeen mä otan tunnin torkut ni jaksaa sit sinne iltaan ku käy nukkumaan.

Huomenna en kerkee aamulla lenkille kun tapaaminen sairaalan psykiatrin kanssa jo klo 10 eli pitää kattoa josko illemmalla olis sit jaksamista lähtee kiertää reitti, vesisadetta on kuulema kyl luvannu mut en oo sokerista tehty :)

Jees, mutta tässä tää kuvakaappaus tän aamun sport trackerista...mustat viivat on vaan ylivedettyjä kadun nimiä kun en halua asuinpaikkaani tarkemmin tuoda ilmi :)

screenshot.605.jpg

Haasteen tuo myös kun pitää suunnitella lenkkeilyaika uusiksi sit ku pitää itse jo käyttää koirat mut ehkä ne ensin ja sit ite uusiks...niitten kanssahan on hikeä mahdoton ottaa kun joka heinänkorsi pitää haistella ja välillä laiduntaa niinku lehmät.

Eilen muuten alotin tekee elämäni ensimmäistä 5D timanttityötä ja mä luulen, että koukutun siihenkin hommaan...kuvaa tulee toisen kerran...se on vielä kesken, mutta paljon ei ole enää tekemättä.

Nyt toivottelen kivaa sunnuntain jatkoa kaikille :)