Mua oikeesti laiskotuttaa ihan kokoajan, nää lämpimät kelit tekee sen samantien joten kyl tää kesä nyt sais olla jo tässä :)

Lenkillä olen käynyt, tänäänkin piti mennä mutta nukuin taas niin järjettömän huonosti...molemmilla koirilla on juoksut ja toinen päätti sit vähän väliä yöllä hyppiä mun sänkyyn...olla siinä ehkä minuutin ja sit taas pois...sama uudestaan jonkin ajan päästä. Jadellahan on se kuonopanta vetämisen estämiseksi, mutta nyt ku juoksut ni ei se sitä paljon estä vaan aika pitää päästä pidemmälle haistelee niitä hajuja mitä hihna riittää joka tarkottaa et jatkuvasti nykii mun kättä ja mä taas nyin sit toiseen suuntaan. Mulla on nyt sit kyynärnivel (mikä lie) ihan järkyttävässä kunnossa...toinen syy miksi en lähteny lenkille :/

Mut eilen oli ihan kiva päivä. Pojan isä soitti mulle puolen päivän jälkeen, että lähdenkö sen naisystävän ja kavereitten kanssa pelaamaan mölkkyä kisapuistoon...en ensin ollu kauheen innokas ku olin jo lenkilläkin käyny, mutta sit mietin ku istun aina himassa yksin eikä kukaan pyydä mihinkään ni onhan se lähettävä kerran kutsu tuli.

Käytin sit ensin koirat ihan normisti yhen aikaan, söin lounaani, tein välipalaeväät mukaan ja mehua tietenkin. Tässä vaiheessa alko jo toi kyynärpääkipu. Kävellen menin ja siitä tuliki sit aamulenkin päälle 1,7 km :D

Niitä oli sit isompi porukka josta osa lähti melko pian pois, toki pussikaljat oli mukana. Mullekkin tarjosivat mutta en mä halunnu ottaa. Oon päättäny sen ekan kerran kokeilla sit ihan kotona kun en tiiä miten pian ja millä määrällä humala tulee ja viekö jalat alta tms, mutta ei mulla ole sen suhteen mitään kiirettä :) Yhes vaihees alko sit taivas näyttää sellaselle, että saattaa alkaa ukostaa joten tyypit tahto jo lähtee bilissalille pelaamaan. Ei mullakaan mitää kiirettä vielä ollu joten lähin mukaan, siellä join sen yhen veden ja tulin kotia koska ei mulla enää päivällistä ollu mukana niin ruoka-aika kutsui :)

Kotia ku tulin ni jokainen liike tällä kädellä oli täyttä tuskaa. En pystyny laittaa kättä suoraksi enkä kunnolla koukkuunkaan, onneks mulla on noita kolmiokipulääkkeitä joita otin sit ni helpotti sen verran ,että pääsin nukkumaan...olo oli kuitenkin sen verran huono, että en jaksanut tehdä minkäänlaista iltapalaa (shame on me) eikä kyl ollu ees nälkä. No virhetikkihän toi oli ku yöllä se nälkäkin ilmotteli olostaan mutta en jaksanu nousta eikä mitään järkeäkään alkaa yöllä keittelee puuroja.

No mut joo, nyt siis sunnuntai aamu klo 8.12 ja oon osan aamupalasta syöny. nyt jo harmittaa etten ole lenkille lähteny koska huomennakaan en kerkee...on meinaan se rahapäivä jolloin pääsen isolti kauppaan sekä rav.terapeutti. Kauppareissun saatan siirtää tiistaille koska poika lähtee inttiin huomenna ni haluun sen nähä ennen sitä eikä osannu tarkkaan vielä sanoa monenko aikaan tulee.

Mitäs viel..joo paino on taas päivitetty TÄNNE ja onneks on edelleen laskusuuntaan...ei paljon mutta iloinen kuitenkin nyt jo vähästäkin...ainoo hyöty mulle tais koko leikkauksesta olla on se, että aloin liikkumaan. Parempi kai se ku ei mitään...nyt on seuraava etappi sit se -20 kg ja syyskuuhun mennessä :)

Nyt mä lopetan tän asiaa tikusta höpöttämisen ja toivotan kaikille kivaa sunnuntaita <3

Näitä alla olevia kavereita mulla on paljon aamulenkin varrella :)

screenshot.637.jpg