Tää mä taas, kauheeta jaksamattomuutta ilmassa kokoajan vaikka kyl lenkillä käyn ja hoidan kotihommat, mutta mitään ylimäärästä ei jaksa...no välillä noita "timantti"juttuja (niistä tulee nyt tänää erillinen alotus). Lenkille en kuitenkaan tänään menny vaikka olinkin päättäny pitää lepopäivän vasta maanantaina...koirat kuitenkin ansaitsi tänä aamuna taas vähän pidemmän aamukävelyn, mutta silti nyt ku oon syöny oman aamupalani alko tekee mieli lähtee. Tähän aikaan se vaa on aika riskialtista koska olen syönyt ja melkein puol litraa juonu aamulääkkeiden kanssa ni aineenvaihdunta on aika kiivasta ja mites tuolla sit meet mihinkään pusikkoon :D Noh, mä käyn huomenna ja ens viikolla ainakin vähän jo pidennän lenkkiä mitä nyt pari viikkoa kulkenu, mutta on aika saada haastetta lisää :)

Mikä parasta...PAINO on edelleen hyvässä laskusuunnassa ja taitaakin olla ainakin 5 vuotta ku viimeks painanu näin "vähän". Vihdoinkin alkaa elämä näyttää hyvälle jopa leikkauksenkin suhteen :) Ystäväni oli eilen käymässä ja viimeks nähty vähän sen jälkeen toukokuussa kun olin päässyt sairaalasta..oli kiva kuulla miten jo tapahtunut muutosta eli laihtuminen näkyy ulospäin ja kävelykin kuulema erilaista...helpomman näköstä ymmärtääkseni :) 

Eilen ostin kaupasta vähän herkkua eli vesimelonia...mansikoita en vielä raaski ku on kauheen kalliita mut ehkä parin viikon päästä jo saa pakkaseenkin..teen myös mansikkasosetta mitä saa talvella sit rahkojen ja jugurttien sekaan.

20160604_192657.jpg

Huomista ootan kovasti ku ollaan mun isän kanssa menossa kattoo jälkikasvuani Parolaan...kauhee ikävä vaikka se sinne vasta maanantaina meni ja eihän me muutenkaan ihan joka viikko ees nähä :D Geelipohjalliset kävin hänen toiveesta eilen ostamassa kun jalat kuulema hajoo maihareissa...noh, vaatii aikansa tottua :)

Mulla alkaa taas ompeluksetkin..pussukoita pitää tehdä pitkästä aikaa. Ystäväni lähetti kankaan koirakuvilla niin niistä sitten väsään, kuvia laittelen myöhemmin sitten kun saan jotain aikaseksi :)

Mut eiköhän tää ollu taas tässä, tälläi pakollinen höpöttelu, kun kerran painonseurantakin sai päivityksen ajantasalle.

Nähtäillään ja kivaa aurinkoista viikonloppua <3