Tänään iski sit taas ahdistuskohtaus ja mistäpä muusta ku kuolemanpelosta :/ Ei hajuakaan miksi mä nyt sellasta taas pelkään niin paljon, että taas tuntu ku ois sydän räjähtämässä, itkin hulluna eikä tietenkään yhtään rauhottavaa kaapissa...ei ees reseptillä. Onneks kuitenkin parkuminen taas autto asiaa ja pääsin pahemman yli.

Oon syöny nyt 4 päivää lihamureketta ja alkaa roiskuu jo korvistakin ulos...ehkä huomisen lounaan kykenen vielä ja sit menee loput pakkaseen. Eilen tosin poika haki pitsan ja mä otin siitä siivun verran omaksi ateriaksi mutta muuten on menty murekkeen voimalla...yäk!

Huomenna kirurgi soittaa eli näin meillä siis hoidetaan leikkauksen jälkitarkastus...on muutama juttu mitä pitää sanoa kuten tajuton väsymys vaikka syön monipuolisesti, nukun riittävästi ja vitamiinit otan joka päivä. Toinen asia on, kun mulla on keskellä mahaa sellai pieni puolikas pallo...alkaa navasta ja ylettyy tissien alapuolelle...ihan keskellä mahaa. Se on ollu siis ennen leikkausta jo ja kosketus kipee mutta nyt se on alkanu ihan sisäisestikkin kipuilla...saas nähä mikä alien siellä sit on.

Ei mulla nyt taas muuta, veto veks itkun takia.

ps. mä tähän asti ainakin oon kommentit aina julkassu ja niihin myös vastannut...jos multa ei taas ole tullu kommenttia siihen takasin niin syy on vuodatuksen eli en ole epäkohtelias ja jätä vastaamatta koska jokainen kommentointi on mulle <3