Huhhuh joo, eilinen reissu pojan sotilasvalaa katsomassa oli jotenkin aika rankka. Aamulla en käyny ku 3 kilsan lenkillä kun tiesin, että siellä joutuu sit kävelee. Oltiin paikalla melkein 1,5 tuntia aikasemmin ja kun ei ollu mitään istumapaikkoja ni selkä huus hoosiannaa jo ennenku vala edes alkoi. En ois muuten pystyny vielä pari kuukautta sitten seisomaan edes kolmasosaa tuosta. Vala oli sillee aika juhlallinen...oli kuorolaulua, virsiä, puheita ja tietty vala sitten vikana kun alokkaat seisoi omissa ryhmissään kentällä. Yksi ainakin siellä pyörtyi eikä mikään ihme kun ilma oli niin raskas.

Valan jälkeen oli sit sitä kalustoesittelyä ja alokkaiden ohimarssi. Tässä vaiheessa vasta näin pojan ekaa kertaa.  Ohimarssin jälkeen taas käveltii puoli valtakuntaa sinne niitten komppaniaan, mutta kauheen kauaa ei enää mun isän kanssa jaksettu olla, kello oli jo tosi paljon. Annoin pojalle vähän juhlarahaa kun oli sinne Treelle lähössä hippaloimaan :)

Kotona olin vasta puol 9 aikaa, äkkiä käytin koirat ja olin niin rättipoikki etten jaksanut ees iltapalaa tehdä..join vaan pari desiä piimää ja vähän pähkinöitä. Onneks oli kuitenkin reissussa mukana välipala ja ruoka vaikkakin ruuan söin sit vasta kotia tulo matkalla.

Tänään totaalinen lepopäivä enkä meinaa liikkua muutaku koirien kanssa mitä pakko.

Tässä mun panssarijääkäri...rakkaista rakkain <3 <3 <3

20170818_182936.jpg

Kivaa lauantaita kaikille <3 

ps. mun niin tekis mieli siideriä :D

pss. Hikinen painonlasku PÄIVITETTY