Saatan selvitä sittenkin hengissä tän taudin, ottaa päähän ku ei oo päässy lenkille ja kasvatettua lenkkihaasteen saldoa mutta ainakin mä sen läpäsin.

Kaveri asetti uuden 150 kilsan haasteen ens kuulle mutta mä jätän väliin koska se on jo liikaa...mun täytyy miettiä tällä hetkellä enemmän sitä painon putoamista kun mitä taas lihasmassan kasvattamista. Enkä mä nauti sit taas liikunnasta pätkääkään jos mä joudun kokoajan kyttäämään lukemia saanko täyteen vai enkö saa ja sit verenmaku suussa porhaltaa tuolla pitkin poikin. Munhan on täytyny suhteuttaa mun lenkkien energian kulutuksen sen mukaan mitä taas saan sitä energiaa. Tunti tai puoltoista on mulle ihan sopiva aamureissu, mutta 2 tuntia on jo liikaa...jos mä saan energiaa jonku 1500-1700 kaloria päivä ni mä kärsin nälästä jos kulutan 2400 kcal. Nyt on kulutus ollu keskimääräsesti 2100 ja se on mulle hyvä. Eikä muuten huono pudotus tälle kuulle reilu 2 kiloa vaikka oli yks nolla viikkokin :)

Paino on edelleen laskusuunnassa vaikka olin aivan varma et nyt on plussaa...tuntuu että oon syöny normaalia huonommin ja eilenkin maha oli turvotuksesta ku rantapallo. Mulla on se jännä, että ihmiset ku on kipeinä ni ei ruoka maistu...mulla flunssa ainakin pitää kokoajan ihan kauheen nälän :/ Eilen tosiaan myös mulla maha oli aika kipee, poltteli ja kivisteli mut onneks nyt tuntuu ihan ok:lle. Nukuin jopa totaalisesti pommiin tänä aamuna...kello soi kuudelta ja mä heräsin puol 8. Pari kertaa muistan, että Petra kävi herättelemässä ja siihen sit loppujen lopuks heräsin ku Jade hyppäs lattialle venyttelee ja sehän ei nouse ikinä ennen mua ni tiesin et ny on kello paljon :D

Mitäs viel...joo mun juomat tuli Saksasta ja meinasin tilata vielä vähän lisää...mä en haluu et synttäreillä ne loppuu kesken ku meni tuo mun jälkikasvukin mainitsee parille kaverilleen, että nyt äidin synttäreille juomaan, se tarjoo :D :D

Mä lähen nyt puuron keittoon...en jaksanu keittää eilen illalla, en tänää aamulla ni nyt keitän sit kolme annosta ni huomenna illalla pääsee taas normirytmiin keittämisien kanssa :)

Kivaa lauantaita kaikille ja ehkäpä se aurinkokin näyttäytyy :)

Edit: Mä en siis edelleenkään ole mikään ammattilainen näissä laihdutusasioissa, kaikki mitä kirjotan on lähinnä omakohtaista ja itselleen viilattua/höylättyä. Toki otan vastaan ohjeita ja neuvoja jos on niitä antaa :)