Mä en ymmärrä miten nyt ollu niin vaikea kirjottamaan, tainny mennä nyt viikko ainakin viimesestä postauksesta :O Nyt jokunen kuvakin mukana :)

Ei täs mitää ihmeitä oo tapahtunukkaa, mutta tosiaan toi kirurgi soitti viime tiistaina ja totesi saman mitä itekki jo pidemmän aikaa eli leikkauksesta ei ollut mulle hyötyä painonpudotuksen suhteen. Kuulosti kuitenkin tyytyväiselle koko vuoden pudotukseen (tällä hetkellä -21,5 kg) ja varsinkin kun olen alkanu harrastamaan lenkkeilyä. Kerroin myös mahaongelmastani ja otti asian tosissaan, lupasi lähettää mulle ajan sairaalaan tutkittavaksi...käsittääkseni aika tulee hänen vastaanotolle. Kanta.fi:stä huomasinkin, että 4.10 on tulossa mulle aika mutten tiiä onko se joku muu vai juuri tämä...mitään muita ei pitäs tulla, ellei sit jotku verikokeet mut niitäkin otetaan vasta kun mennyt 6 kk leikkauksesta.

Se mua harmittaa kun en muista sanoinko kirurgille mitään mun väsymyksestä, mutta eiköhän senkin voi kertoa sitten ku tavataan :)

Viime viikolla oli kyl pari ihan ihmeellisiä päänsärkyjä...heräsin keskellä yötä ja pää oli niin kipee et ois voinu vaikka itkeä. Ekan yön jälkeen sitä jatku vielä aamulla jonkin aikaa enkä siksi pystyny lähtee ees lenkille, seuraavana yönä otin sit reippaammin lääkettä ni aamuun mennessä se oli poissa mut silti koko päivän oli sellanen vanne pään ympärillä...eli tunne särkeekö vai alkaako särkemään. Kai tässä joku aivovammakin tulee kohta :O

Mut hei...mulla on taas uudet lenkkarit <3 Tietenkin Wishiltä ja nyt tarkoituksella poikkesin siitä perinteisestä väristä mitä on kaikissa entisissä :D

IMG_20170904_082000.jpg

Kerran oon kokeillu, mutta tuo kärkiosa on jotenkin oudon tilava...mahtuu tosin villasukka sit mutta mä haluun käyttää näitä jo nyt ni ajattelin ostaa sit paksumman pohjallisen jos se auttais. Mielestäni otin juuri oman koon eli 37...tollasenaan ei kuitenkaan voi pitää kun jalka liikkuu kärjessä sen verran et sit on kyl varpaat auki kokoajan rakkojen takia...mutta eiköhän noista saa hyvät ja jos ei saa ni tilaan uudet :)

Löysin tuolta laatikoitten pohjalta pussukoita jotka tehny varmaan vuosi sitten ja pistin tyrkylle omaan faceprofiiliin..nehän vietiin käsistä ja nyt täytyis alkaa ompelee uusia, mutta niinku tähänkin asti on ompeluun kiinnostus nolla ja mä oon kyllästyny mun kankaisiinkin ja uusia pitäs ostaa. Jotain kuitenkin tuolta otin noita jämäpalasia, joista ny saa pussukan tai kaks :)

IMG_20170904_085649.jpg

On siinä vähän herkullisiakin kankaita <3

Mitä herkkuihin tulee niin mä herkuttelin lauantaina :) Ostin viime viikolla ekan kerran Fast pudix -vanukasta ja se oli taivaallisen hyvää vaikken yleensä oo koskaa niin vanukkaista tykänny, tällä mä voisin elää ihan kokonaan...harmi vaan ettei siinä oo niitä kaikkia juttuja mitä mun elimistö tarvii. No mut enivei...koska tää on ihan sairaan kallista ni oon syöny puolet aamulla ja puolet illalla, mutta nyt lauantaina vedin vielä lisäks välipalana kokonaisen herkutellen ja vielä patukan päälle...voin kertoo että sen verran meni maha täyteen, että päivällinenkin siirtyi ku en ois jaksanu sitä syödä :D

IMG_20170902_163125.jpg

Kaverit anto vinkkejä hyviin ja halvempiin vanukkaisiin ja niitä oisin eilen jo testannu mutta toi meiän lähi Koo on niin paska kauppa ettei siellä koskaan löydy mitään sellasta mitä tarkotuksella meen ostamaan...eli löytyy vaan tuota kalleinta. Jätin kyl sit kassalle toiveen eteenpäin kerrottavaksi, että ois kiva saada Ehrmannin proteiini suklaavanukastakin :)

Kelit on ollu ihan syvältä, kauheeta hautovaa keliä...vaikka tuulee ni ilma seisoo silti. Illalla ku meen nukkumaankin ni pidän muutenki aina tunnin verran vähintään makkarin ikkunaa auki ja ovi kiinni ni siltikin ku menee sänkyyn ja sit tulee sellai tuskan hiki :/

Vikana tähän nyt laitan mitä tein mun äidille synttärilahjaksi...näitä 5D timanttitöitä oon esitelly ennenki, mutta tää on nyt eka jonka sain kehyksiin asti :) Synttärit oli kyl jo viime viikolla, mutta mä mutsille sanoinkin et lahja tulee heti ku saan puuttuvan jutun laitettua ja tarkoitin kehyksiä. Mun mielestä tää on aika hieno :)

IMG_20170904_092444.jpg

Nyt ei muuta, mä yritän olla vähän aktiivisempi tällä viikolla ja näillä näkymin oon lauantaina lähössä humputtelemaan :D

Kivaa viikonalkua kaikille <3

ps. paino tilanteen päivitin lauantaina TÄNNE