Oon mä ollu ahkerakin, onneks sain tehtyä ennen tätä räkätautia. Jokunen kännykkäpussukka johon mahtuu kookkaampikin puhelin, kehys 10,5 cm levee ja kokonais korkeus pussukalla 17-18 cm. Kaulanauhat on irrotettavat ja niissä on turvalukko. Normi pituus nauhalla on sellai metri mutta näistä haluttiin yli olan meneviä. Pussukan päällikangas on napakoitettu liimakankaalla ja pehmusteena vanu sekä huopa. Nää meni kaverille joka heti saatuaan pyysi vielä 3 lisää merirosvokankaasta :)

IMG_20170929_143350%20%281%29.jpg

Tän pikkulaukun kanssa ajattelin just tulevaa pikkujoulukautta joka kolkuttelee pikkuhiljaa ovella (ei mun ovella kyl kolkuttele koskaa :D ). Päällinen on tikkikangasta ja muhkeutta antaa päällisen ja vuoren välissä oleva vanu. Hihnan tein vaan käsilaukkumitalla ja tässäkin se on irrotettava, mutta kaveri sit pyys, että teen yli olan nauhalla joten niin mä tulen tekemään. Kehys leveys on 15 cm ja korkeutta vajaa 20 cm. Hyvin mahtuu sisään illan viettoon tarvittavat tavarat ellei halua kantaa puolta omaisuutta mukana niinku naisilla tapana :D

IMG_20170928_115333.jpg

Tässä nyt nää, on paljon pussukoita tehtynä en vaan oo saanu vielä kuvattua ja paljon on työnalla. Kun oon tän ompeluhomman saanu päätökseen ni täytyy alkaa kutomaan säärystimiä ja sukkia joita toivottu...jonkin verran kiirettä pitää ennen joulua...eipä ainakaan tarvi miettiä mitä tekis :)

Nyt ei taas muuta, jatkan makoilua nenää niistäen ja katon yhtä englantilaista sarjaa hbo:lta.