Mä olen aamu yhdeksästä asti selventäny tota mun ruokapäiväkirjaa ku niin sekanen ettei tosikaan. Mä olen myös liian pikkutarkka piipertäjä ja paintilla väsäsin taulukkoja, vetelin viivoja ja ja ja...nyt ku se on tehty ni mä oon kurkkua myöten täynnä tota hommaa etten ees harkitse laittaa sitä nyt esille...mä vaikka huomenna sit käytän taas puol päivää miljoonan paint lokeron julkaisuun :D

Aika meni niin, etten hoksannu taas ruokaa ees kokkailla...piti sit ku olin käyttäny koirat nyt päivällä ni lähtee kauppaa hakee jotain valmista. Siinä oli einesaltaassa tollasta Dennis -pitsaa ja aattelin tyhmänä et täytyyhän sen olla hyvää....no ei helvetti sentää ollu vaan niin kauhee p*skan maku jäi suuhun ku palan söin (punnasin ni tais olla joku 80 gr)...oikeesti hei, Saarioisen roiskeläpätkin on aivan luksusta tohon verrattuna :O Ei voi ku ihmetellä et jos tota samaa ne myy ravintolassa ni miten pulju pysyy pystyssä. Mä en tiiä pystynkö syömään toista palaa ja kyseessä kun ei oo mikää euron lätty :/

Kävin jo paistamassa jauhelihan et päivällinen tulee olemaan jauhalihakastiketta ja perunamuussia...nyt meen miettii mitä söisin välipalalla.

Moikka <3