En oo päässy lenkille vieläkään...parina aamuna edellee päätä särki ja tuntu et räkää täynnä joten en uskaltanu. Tänää oli harkinnassa, mutta ku lähin koirien kanssa ulos ni tihuutti vettä...enkä senkään kanssa uskalla riskeerata. Mulla on muutenkin nyt ihan hirveen vaikee saada persettä ylös sängystä aamulla, vaikenee vaan kokoajan...toi pimeys siis yllätti ku se kuitenkin jonkun kuukauden oli ihan piece of cake. Nyt kyl ku  alan liikkumaan taas ni pitää pakottaa itteni ylös tai muuten jää lenkkikin. Kauheeta stressiä taas tästä asiasta mutta kai tää on sitä morkkista :/

Poitsu tulee tänään yöks ja ilmotin sille, että meinaan ottaa siideriä ku pakko treenata synttäreitä varten ni tietää vähän sitä herkkyyttä miten kihahtaa päähän vai onko toleranssi sama eli pohjaton...5 sidukkaa pistin kaappiin kylmenemään...mihinkään en meinaa lähtee eli ihan kotona vaan testailen, poitsu saa käyttää koirat :)

Mä oon netin kautta yrittäny ettiä itelleni jotain kivoja vaatteita mut ei vaan tuu mitää kivaa eteen...täytyis luopua tuosta mustasta väristä ja jotain värikkäämpää, tahtoisin jonku kivan nuorekkaan tunikan joka ois pitkä ainaki puolee reiteen mutta kaikki on sit liian lyhyitä tai liian pitkiä tai sitten ei vaan oo sopiva mun kropalle ku muutenkin hankala tietää kokoa. Pitäs ottaa itteeni niskasta kiinni ja lähtee vaikka h&m:ään kokeilee mikä mulle on sopiva koko. Kävin yks päivä kaivaa mun rokkinilkkurit varastosta synttäreitä varten, mutten kyl tiiä jaksanko niillä kokoiltaa katkomatta nilkkojani ku niissä on korkoa...ei paljoo mutta vuosien lenkkarityylin jälkeen voi olla hankalaa :D

Jees, tänää oli sit taas vaaka -päivä. Lenkittömyyden takia aattelin, että pikkusen on ainakin paino noussu eikä se ois haitannu ees yhtää ku syyn ois tienny ja korjattavissa....kuitenkin vaaka näytti samaa mitä viime viikollakin eli nollaviikko tuli...viimeksi paino noussu 100 grammalla kesäkuun 10. pvä mutta kaks nollaa ollu täs syksyn aikana :)

Nyt ku alotan taas liikkumisen ni uskon, että ens punnitus voi olla taas erittäin ilosta mut täytyy muistaa että mullahan ei mee ikinä asiat niinku olen ajatellut...romutan aina omat logiikkani :D

Satama_wm.jpg

Hyvää syksyistä lauantaita kaikille <3