Eilen oli aika hyvä olo jo flunssan jäljiltä...muutama yö yskiny vedet silmistä roiskuen oikein urakalla. Tänää aamulla kuitenkin tossa ku koiria lähin viemään ulos ni tunsin, että kuume alkaa nousemaan. Mulla on huomenna se tapaaminen kirurgin kanssa tästä mun mahasta ja mulla ei oo hajuakaan mihin mun pitää soittaa ja perua se ni sinne on sit mentävä vaikka pää kainalossa. Sen kerran ku leikkaan ne kutsut niin ettei jää jäljelle kun se varsinainen aika ni sit mä tarttisin sen peruutusnumeron...huah, en kai mä sille reissulle kuole vaikka kuumeessa oisinkin vielä huomenna.

Eikai mulla nyt muuta...viikko jo kohta ollu lenkittä ja ei uskalla vieläkään varmaa pariin päivään mennä ettei tosiaan oo kuolemaks tää tauti...hirveen helposti tulee nykyään kaikkia jälkitauteja enkä halua sairastaa enää yhtää enempää!

Kivaa tiistaita kaikille, mä kirjottelen huomenna sit mitä kirurgi sano ja miten tästä sit eteenpäin.

Heippa <3