Joo kyl nää nolla viikot alkaa jo harmittamaan vaikka syyn tiedän...tällä viikolla on tullu syötyä tosi huonosti ja eikä yhtää teholenkkiä koska mä en vaan kerkee. Ravannu tän viikon Eurokankaan ja ompelukoneen väliä, välillä korutellu ja tehny uutta 5D työtä mikä menee joululahjaksi, myin isoksi jääneitä vaatteita facekirppiksellä samoin ku koruttelutarvikkeita joten niitäkin saanu selkä vääränä kantaa postiin..

Eilen kastelin jalkanu sit 3 kertaa ja tänä aamuna ku heräsin ni kurkku kipee ja nenä tukossa...voi helvetti sentää...uus flunssa tästä nyt sit puuttuuki ku ens viikonloppuna ne juhlat...tekis mieli itkeä!

Tuolla ulkona kulkiessa oon taas ihan pelko perseessä kokoajan ku pelkään et liukastun, räntää tulee taivaan täydeltä eikä mulla enää oo ku yks vaihtoehto eli hankkia salikortti, mennä kävelymatolle kävelee. Yks este sille vaan vielä on eli mulla ei oo niitä henkkareita mut jos tulevalla viikolla pääsis käymää ottaa passikuvan ja sen aikaa kävis taloyhtiön tiloissa...en mä edelleenkään oo siellä käyny ees tutustumassa mut sinne meen käymää huomenna. Käsittääkseni ei oo kävelymattoa vaan crosstrainer enkä tiiä miten mun polvet kestää mut pakko jotain tapahtua. 900 gr puuttuu täydestä 25 kilosta ja haluun sen täyteen ensi viikonlopuksi!!!!!

Koko ens viikko tosin kauheeta juoksemista taas paikasta toiseen mutta jostain on aika löydettävä noitten grammojen pudottamiseen. Mul on kauhee kiukku päällä kokoajan ku ei kerkee tekee mitään omia juttuja...toki hyvä et saa muutaman euron taas taskurahaa pussukan pohjalle ku sain sen 10 kännykkäpussukan pyynnön nyt perjantaina eli niitä väkerrän hikipäässä.

No mut en mä viitti tässä kiukutella enempää vaan lähen viemään taas paketin ja kirjeen tohon k-kaupalle...en saanu aamulla ku yhen kupillisen kahviakaan ku maito loppu...argh.

Toivottavasti SULLA on parempi päivä, heippa <3