Jee, eli vihdoinkin on -25 kilon rajapyykki ylitetty ja tänää sit paino oli 85 kg ja pudotus yhteensä -25,4 kg! Nyt mä en aseta mitään tarkkaa tavotetta tai aikaa koska täs on nyt joulu ja kaikkee...tosin ei mulla oo ikinä joulu vaikuttanu painoon sen kummemmin, kinkkua ja kasvispohjaisia ruokia ni ei ne lihota...suklaa ja kakut sen tekee :)

Jos kuitenkin kesäkuuhun mennessä 7-10 kiloa ni oon ilonen. Nythän mä oon tavallaan puolessa välissä painonpudotusta...60 kiloa on se tavote johon oon tyytyväinen ja sitä alemmas jos meen ni on vaan plussaa :)

Tänään lähen mun ystävän luo istuu iltaa ja kotiudun sit huomenna illalla tjtn. Oikeesti ihana päästä pois himasta...niin paljonku koiria rakastankin ni parin päivän irtiotto niistäkin tekee hyvää eli pääsen totaalisesti eroon kaikista rutiineista, poitsu tulee koirien kaveriks :)

Mut mitäs sit terveyspuolella...tiistaina kävin verikokeissa jossa tutkittiin munuaisia tai ainakin näin ymmärsin...eilen kävin kuvannuksessa niinku nykyään hienosti sanotaan eli suomeksi sanottuna magneettikuvassa. Kotona mä sain paniikkikohtauksia siitä mut onneks se meni sit ihan hyvin ja nyt pelottaa kauheesti mitä sieltä löytyy...niin paljon ku tahtoisinkin saada syyn oudoille vatsakivuille niin silti nyt toivon ettei löytyis yhtää mitää. Pääasia kuitenkin, että se ois jotain sellasta mikä voidaan hoitaa...ehkä jokainen joka tätä lukee ymmärtää mitä eniten pelkään :/ Noh, kirurgi soittaa 13.12 eli siihen asti täytyy kärvistellä.

Kiirettä on pitäny, sentää nukuttua saanu mut muut ajat mennykki sit (yllätys yllätys) ompelukoneen ääressä ja alotin tekee vuorotellen myös tota yhtä joululahjaa. Eka satsi normi pussukoita lähetetty myyntiinIMG_20171119_211024.jpg

Hinnat mä peitin koska ei mun tarkotus ole täällä myydä mitään :) Nämä kännykkäpussukat lähtee nyt tänäänscreenshot.857.jpg

Ja tosiaan se mistä näitä sekä monien muidenkin ihania käsitöitä voi käydä ihailemassa ja mieluusti tietty myös ostamassa on Rouva Hulda Huoleton Loviisassa :)

Alku viikosta tilasin englannista kasan uusia kankaita ja niitä odotellessa sit noita omia joululahjoja. 

Eipä kai tässä nyt taas tän kummempaa, hommailen täs viel hetken ja sit käyn viemässä paketin automaattiin.

Kivaa räntäistä viikonloppua kaikille <3