Jotenkin ollut taas pukea ajatuksia sanoiksi ja kirjaimiksi joten siksi taas jäänyt pariksi päiväksi tämä blogi.

No viikonloppu oli ja meni, perjantaina leikkasin kankaita jonkun 5 tuntia ja sit ompelin la/su 9-10h / pv. Paljon on valmista. Tässä kuvassa näitä normikoon pussukoita :)

IMG_20171212_154602.jpg

Kännykkäpussukoihin teen vielä nauhoja ja niistä kuvaa myöhemmin. Neljään mennessä täytyy vielä laatikko pakettiautomaattiin :) Hoksasin kyllä niin mainion keinon miten aika menee nopeesti eikä niin ala tympimään...nappikuulokkeet korviin ja radio Nova soimaan, mä menin siinä ihan omaan kuplaan eikä muuta maailmaa ollu.  Aina ku tuli joku hyvä biisi ni nousin tanssimaan :D Jos koirat ei mua ennen vielä pitäny hulluna ni nyt viimeistään..katseet on ollu sen mukaisia "mitä toi akka huojuu ja heiluu tuossa" :D Hirveesti en oo viime vuosina seurannu tuotakaan mitä musiikkia soitetaan missäkin mutta nyt tiiän erittäin hyvin ja moneen kertaan :D

No mut joo, maanantaina oli sit rav.terapeutti ja kävin taas siinä kehonkoostumus vekottimessa. Arvot oli kaikki tosi hyvin laskenu ja terppa oli tyytyväinen. Mulla bmi:kin laskenu siitä ekasta lekurilla käynnistä 11 pykälää ja on nyt siis 32.3..rasvan massa laskenu neljällä. Mä en muista enää mitä noi kaikki muut on mutta hyvältä näyttää ja painonpudotukseenkin hän oli tyytyväinen ja kyllähän mä tietty itekkin oon vaikka siitä välillä aina vingunkin :D

Ens keväänä (vuosi leikkauksesta) on vika käynti tuolla ravitsemusterapeutilla ja sen jälkeen seuranta siirtyy kirurgianpolille. Tältä tapaamiselta siirryin suoraan psykiatrin tapaamiseen, se oli yhtä lyhyt ku ennenkin mutta totesi mut hyväkuntoiseksi pääkopan suhteenkin joten tämä oli sitten vika tapaaminen. Jatkossa otan yhteyttä kunnalliselle puolelle mikäli vointi huononee. Verikokeisiin pitää varata ite aika ni siitä katsotaan mikä on veressä nykyinen hoitotaso lääkityksen suhteen.

Ja mä taas vaihteeks muistin väärin että se kirurgi ois soittanu eilen niistä kuvannan tuloksista, mutta se onkin vasta tänään...mä oon ihan kauhee sekoilee kaikissa päivämäärissä yms :/

Mä en nyt kirjottele enempää, koska pitää päästä ompelukoneen ääreen mut kirjottelen myöhemmin uudestaan ku lekuri soittanu ja saan kuvaa noista muista pussukoista :)

Kivaa ja lumista päivää kaikille <3