Tää on pikanen postaus, mutta ku lupasin :)

Eli kirurgi soitti ja kertoi ilouutisia, että kuvissa ei näkyny mitää ylimäärästä eikä epäilyttävää. Huono asia vaan, että nyt mä oon kuitenkin näitten kipujen kanssa eikä syytä selvitetä enempää...kipulääkkeitä ei suosita ku huonontaa päivittäistä elämää. Ei sillä, en mä lääkkeitä haluakkaan..oisin kipujen aiheuttajan halunnu tietää mutta hyvä näin...ei oo syöpää ainakaan :)

Kuvassa nyt niitä kännykkäpussukoita joista lupasin kuvan...hihnoja tein (näkyy vasemmassa alakulmassa), mutta neljästä jäi puuttumaan. Paketin sain kuitenkin postiin ja lupasin puuttuvat neljä hihnaa lähettää huomenna kirjepostina.

Loviisa.jpg

Unohdin tossa aamulla kertoa mitä mulle on tapahtunu nyt kahtena iltana ku oon jo ollu nukkumassa. Noh...toissayönä mä halusin vähän jotain makeeta ku olin nukkumaan menossa joten otin kaks palasta pistaasimarmeladia jota äiti toi turkista. Ne palat on vähän noppakuutiota isompia.  Meni ehkä jotain tunti ja olin just nukahtamassa ku tunsin, että ny lentää...mä en kerenny ku pään kurottaa sängyn reunan  yli ja oksut lens lattialle...ei ihan varsinaista oksennusta ollu mut normaalia paksumpaa kuohaa. Eikä tässä vielä kaikki...siivosin lattian ja join vähän mehua. Kerkesin taas nukahtamaan ku havahduin siihen, että nenästä alko vuotaa verta :/ Mä en jaksanu ees nousta ylös ku ei tullu tulvimalla...laitoin vaan kämmenen nenän eteen..onko laiskuus huipussaan :D

Eilen illalla teki taas mieli jotain makeeta ja muistin, että mulla on sitä Fazerina jäätelöä pakkasessa...söin jokusen lusikallisen. Siinä sit meni joku tovi ja olin jo kerenny nukahtamaan ku taas havahduin et ei helvetti...mä oksennan justiinsa! Kerkesin juoksee vessaan ja oksensin sit ihan oikeeta oksennusta...inhottavasti jäi vielä kurkkuun kirvelemään ja sieltä jotenki hohkas sitä oksennuksen makua suuhun pitkän aikaa vaikka kuinka join mehua. Aika outoa...tänään lupasin itselleni että mitään makeeta ei tee mieli :D

No mut tollasta...ny mä syön kaurapuuroni loppuun ja meen nukkumaan. Kauniita unia kaikille <3