Jostain kumman syystä mulla tuppaa unohtumaan noi viikkopunnitukset jotka aina yleensä tehnyt lauantaisin. En mä enää mieti tota vaakaa niin paljon mitä vielä parikin kuukautta sitten...mulla on niin hyvin jo painoa lähteny et kaikki mikä lähtee on vaan hyvä asia ja vaa'alla käynti ei sitä tulosta paranna :) No mut kyl mä yritän silti pitää kiinni viikkopunnauksista...onhan se kiva kuitenkin merkata kehitystä ylös :)

Tänne ei kuulu mitään sen ihmeempää, käsitöitä teen edelleen korvista savu nousten mut silloin tehdään ku on siihen voimia. Kauhee "onnettomuus" vaan kävi ku olin tehnyt valmiiksi noita isompia pussukoita sillä aikaa kun odotin kehyksiä..kehykset kun tuli ni ne olikin liian napakat siihen kehykseen eli yläosaa kehyksen kohdalta jää tosi pinkeeksi. Enhän mä voi niitä roskiinkaan heittää joten purin kaikista pussukoista sen yläosan ja otan vajaan sentin verran lisää leveyteen ku ompelen niin kankaan reunasta mitä ikinä vaan pystyy...nyt ne on käyttökelpoisia eli joskus liian pienestä voikin isontaa :) On se projekti mulla vielä tos kesken koska raivostuttavaa hommaa! Oon saanu kyl uusia ihania kankaita..tässä muutama esimerkki :)

jlk.jpg

Sitte oon siirtyny Wishiltä Aliexpressille, koska jälkimmäisellä ei ole postikuluja ja muutenkin vähän halvempaa sekä tietenkin valikoima huomattavasti laajempi...vaatteita tms en oo sieltä vielä tilannu mut käsityötarvikkeita kyllä. Eilen tuli haettua postista jokunen nyssykkä ja nehän oli sit melkein kaikki täynnä helmiä avainnauhoihin

IMG_20180218_083558.jpg

Lisääkin on tulossa vaikka kuinka paljon :)

Noh, eilen illalla mulla alko tekee kauheesti mieli sellasta oikee rasvaa tirskuvaa grillikylkeä...ei siis mitää niitä ohuita luita joissa ei paljon syötävää ole vaan sellasta missä läskit ja lotinat mukana. Olin vaan jo päivällä käyny kävellen eestaas kaupungilla joten en viittiny enää pidemmälle sen takia lähtee mut hei...Burger King on yllättävän lähellä :D

20180217_190928%20%281%29.jpg

Katsoin ansainneeni tuon enkä tunne huonoa omaatuntoa muutaku sen puitteissa et söin taas liikaa...pitäis tajuta ettei mun kannata ottaa mitää isoja hampurilaisaterioita vaan juustohampurilainenkin riittää ja ilman ranuja. Mä söin tosta vähän ranuja sekä puolet hampurilaisesta ja tuntu et kuolen. Poika tuli kotia, käytti koirat ja söi loput tosta...se sammutteli sit valotki ku en pystyny nousee sohvalta tai oisin oksentanu. Nää on niin näitä mitä opetellaan kantapään kautta. Ei muuten tarvinu paljon iltapaloja enää syödä.

Tässäpä tää taas tällä kertaa...juon aamukahvit vielä ja sit harkitsen josko lähtis vähän kävelee ja kiertelee lenkin muodossa. Ihanaa ja aurinkoista sunnuntaitai Teille kaikille <3