...tosin en ihan varmasti voi vielä vannoa oonko hengissä tai selviänkö hengissä ku hikee pukkaa niin kauheesti et sama ku ois suihkussa mut ilman suihkua. Kuin myös se, että perjantaina hehkutin ettei mulla tuu krapulaa...no niin vaan lauantaiaamu alko oksentamisella ja sit tein virheen et menin takas nukkumaan joten krabbis oli sit siinä ku heräsin iltapäivällä...muutaman siiderin sain juotua päivän aikana ja sit mua väsytti niin kauheesti enkä väkisin viitiny juomaa imee ni lähin himaan. Kotona olin jo ysin aikaa, samantien nukkumaan, heräsin yöllä ja kolmisen tuntia kattelin netflixiä sit nukahin seittemään asti. Jotta näin eli ei menny taas suunnitelmien mukaan mut oli kyl ihan älyttömän kiva ilta perjantaina :)

Tänään nyt sit huvikseen kävin vaa'alla näin nopeesti perjantaina jälkeen et nään miten tuo juominen ja syömättömyys vaikutti...no oli tippunu -1,2 kiloa ja nyt puuttuu enää 700 gr et ois täynnä -30 kg mutta ihan kokemuksesta voin sanoa, että ku täs alkaa taas syömää normisti ni paino tulee nousemaan parikin kiloa takaisin ja sit toivon mukaan taas lähetään laskuun. Mä siis perjantaisen aamupalan jälkeen söin ekan kerran vasta eilen aamupalan...lauantaina ystiksen mies kokkas valkkaripottuja ja kebablihaa mut mä en vaan pystyny syömään :(

Lupasin teille, että lähden kunnosta huolimatta tänään jo lenkille mut nyt sanon etten todellakaan lähe...huomenna on päivä uus :D

Ei mul ny muuta, tulin vaan ilmottaa erittäin sekavalla tekstillä et oon hengissä :)

Kivaa viikonalkua kaikille <3

ps. saattaa kyl olla, että mun Espoon reissu siirtyy vähän eteenpäin ku ei nyt tee ihan heti kolmen viikon päästäkään juoda uudestaan!