Oli viimeks vähän sellai ankeempi postaus mut joskus tulee sellasia hankalia päiviä ja savut on päästettava ulos.

Viime viikonloppu oli siis taas vähän hurlumhei, mutta tuli kyl sit kuitenkin ihan tarpeeseen ja meillä oli niin kivaa et riittää taas muisteltavaa pitkäksi aikaa...seuraavaksi onkin sit mun vuoro lähtee ystävän luo vastavierailulle Espooseen.

Paino kerkesi laskea vähän ennen viikonloppua, kävin lenkilläkin 4 päivänä eli sekin auttoi ja näyttäis ettei viikonlopusta tullut takasin ku parisataa grammaa mutta laitan sit virallisen punnauksen viikonloppu viikosta...eiköhän tässä taas sen verran pääse arkielämään kiinni et huomenna alkaa taas lenkkeily ellei ihan kauheesti sada. Tänään vielä hiukan pukkaa hikee :D

Ravintoterapeutin kanssa olin tosiaan yhteydessä viime viikolla kun niin hankalaa tää kilojen lähteminen koska jojottelee vaan paikallaan...soittaa mulle keskiviikkona ja katotaa mitä keksittäis avuksi. Todella isosti oon kallistumassa viikon Nutrilett -kuurille mutta keskustelen terpan kanssa mitä mieltä hän ite on...tosiasiahan on ettei mulla kyl laihtumiseen riitä enendieetin kalorit varsinkin kun lenkkikausikin on avattu todenteolla ja sitäpaitsi enen seurana ei suositella kun kevyttä liikuntaa.

Ei mulla nyt muuta...mä jatkan makaamista koska tänään sen itselleni sallin. Palataan astialle, ehkä sit kerron seuraavaksi mitä keskustelu ravitsemusterapeutin kanssa tuotti tulosta.

See ya <3