Mä olen ihan täysin unohtanu koko blogin. Mä  yritän taas ryhdistäytyä vaikka ei mun elämässä edelleenkään tapahdu mitään uutta tai ihmeellistä. Paljon oon kutonu ja ommellu, laitan niistä kuvia sit vaikka seuraavaan kirjotukseen 

Leikkauksen ekassa vuosikontrollissa kävin maanantaina ja kaikki oli hyvin, erittäin laajat verikokeet otettii jokunen viikko sitten ja ne oli lähes täydelliset joten saan tarpeeksi vitamiineja sekä elimet (maksa, munuaiset) toimii niinku pitääkin. Ainoo fiba mikä oli ni mun mielialan tasaaja pitoisuus on aika alakantissa :/ Pitoisuuksilla ei ole mitään tarkkoja viitearvoja, mutta siihen oli kuitenkin laitettu 8-40 (en muista mikä arvo se oli) ja mulla näytti 19....eli tässä varmaan yks syy miks tulee noita ahdistuskohtauksia normaalia enemmän...oon kuitenkin nyt kerran jo käyny taas mtt:n hoitsun luona ja ens viikolla uudestaan.

Mut nyt mun tarvii taas lopetella heti alkumetreillä, keretä siivoomaan ja vähän ompelee ku lähetää mun isän luo landella grillaamaan. Hellettä piisaa mut eka kerta vuosiin ettei tunnu niin järkyttävän pahalle :)

Tässä kuva ja tietenkin järvimaisemaa...mittarissa +26 ja meitsi päätti lähtee lenkille...en oo varmaan ikinä ollu niin hiestä märkä mitä olin kotia tullessa...mulla ei meinannu matkalla ees vesipullo pysyy kädessä ku käsi hiestä märkänä :D

IMG_20180517_120645_843.jpg

Aurinkoista päivää kaikille <3