Heräilen nykyään jo kuuden pintaan, mutta nousen kylläkin vasta ku kello soi 6.40. Mä olin jo puoliltapäivin ihan rättipoikki ja tähän sohvalle meinasinkin nukahtaa...tänään ollu sellai ärsyyntyny fiilis ku ei voi kunnolla nukahtaa ku sit on jo syömisen aika tai koirat ulos. Tää elämä on oikeesti pelkkää syömistä eikä noi vähäiset dieetin aikana lähteneet kilot naurata yhtään, ei mitään toivoa saada tiistaihin mennessä 6 kiloa pois..vituttaa..joo sanoin ruman sanan!

Oon kuitenkin saanu tänää siivottua ja vihdoinkin pestyä kaikki ikkunat..no joo, lintsasin sen verran etten pessy ku ulkoa ja sisältä..välejä en ollenkaan. Who cares...Revontulihuivia aloin tekee tänää ni eiköhän sekin mee kokoajan pieleen, joten tänään on sit kudottu ja purettu enemmän ku laki sallii :/

Jottei täs pääsis yhtää sen helpommalla ni mun atooppinen ihottuma on puhjennu jaloissa, käsissä ja jopa mahaan on tullu sellai punanen läiskä...melkolailla oon vedelly Bemetsonia ympäriinsä et sais sen ees rauhottumaan, kutina on ärsyttävää :(

Huomennakin sit kokkailla eikä saa ite ees maistaa...ei mulla tiukkaa tuu sen kanssa mut sekin ÄRSYTTÄÄ!

Ei mulla nyt tänää muuta!