Joopas joo, oli eilen sit se "testaus" -päivä siiderin suhteen. Tulipa tehtyä vaikka ei siitä tullu mitää sen ihmeellisempää. Mulla oli siis 5 siideriä kylmässä ja iltapäivällä sit suhautin ekan auki, kahden juoman jälkeen tuntu, että on kihahtanu päähän ja niin vaan meni vielä 4 tölkkiä kylmenemään...mietin jo kenelle (niinku kauheesti ois vaihtoehtoja) laittais viestiä et tulis seuraks. Mä sit kuitenkin jäin vielä miettii asiaa kun rahaa meni jo aiemmin koska kävin ostamassa talvitakin (siitäkin tässä kerron alempana). Alkoi kuitenkin se siiderin makeus tuntua ällöltä ja ihan ku se pieni nousuhumalakin ois kadonnu taivaan tuuliin...ne 5 siideriä join mitkä alunperinkin tarkoitus tosin vikasta jäis jäädä vähän pohjalle ku ei kertakaikkiaan vaan maistunu ja kauhee väsymyskin tuli...ei siis mikään sammumisjuttu vaan aikainen herätys teki tehtävänsä. Nyt sit mietin,että onpa kiva synttäreillä jos juominen töksähtää ni katella toisten riekkumista ku ite tahtois nukkumaan...no täytyy toivoo, että fiilis on parempi ja tulee kuitenkin ihan kivaa :)

Mä aamupäivällä laittelin kaverille viestiä et lähettäis käymää tuolla yhessä kauppakeskuksessa joka hieman kaupungin laidalla koska kylmä alkaa tulemaan ja noi viime talven takit on isoja ettei niitä oo kiva käyttää...mulla siis joku 4-5 vuotta vanha kevyttoppis ja facekirppikseltä ostettu parkatakki joka mun ehdoton suosikki ja suuri rakkaus :D

Ekana mentii H&M:ään ja melkein samantien näin juuri mun tuon "suuren rakkauden" tapasia takkeja, tarjouksessa 70 ekee ja värikin juuri paras eli maastonvihree. Mullahan ei nyt laihtumisen takia ollu hajuakaan omasta koostani, mutta koska viime talven takki oli kokoa 52 aattelin kokeilla sit 50:ntä...se oli mun mielestä just hyvä mut frendi käski kokeilla vielä pienempää. Sekin oli hyvä ja meinasin tyytyä siihen, mutta käsky kävi sovittaa vielä pienempää eli kokoa 46....tsissus soikoon se oli ihan täydellinen ja vielä huppari tms mahtuu hyvinkin alle tarvittaessa. Mä olin erittäin positiivisesti shokissa ku en osannu yhtää ees kuvitella niin pienen käyvän mulle ja tietenkin myös et heti ensimmäinen mikä vastaan tuli oli mieleinen :) Näin sitä muuten ei pääse kovin nopeesti eroon siitä omasta kehonkuvastaan vaan pitää itteensä edelleen isona joka haluaa peittää ittensä isompii vaatteisiin ku mitä oikeesti tarvii...ja jokainenhan meistä tietää kuinka "paljon" liian isot vaatteet peittää sitä lihavuutta :D

TÄLLÄNEN siis mun uus takki, tosin myymälässä kympin halvempi, värejä löytyi myös mustana ja kootkin meni isommiksi. Mä olen taas rakastunut ja ootan ihan innoissani kylmempiä kelejä et pääsen käyttämään sitä :)

Poitsu oli ja meni...tein lasagnetteä sekä tänää paistoin lettuja ku pojan kaverikin tuli. Mä söin kaks lettua joista toinen oli liikaa kerralla syötäväksi, mutta ahneella on paskanen loppu you know :D

Keskiviikkona muuten ku tulin sieltä kirurgin tapaamiselta ni ihmettelin, että miks makkarin ovi oli auki...pistän sen meinaan aina kiinni lähtiessäni ettei Jade pääse räyhäämään ikkunaan...kelasin et oon vaan laittanu huonosti kiinni. Noh, eilen tulin takkiostoksilta ni oli makkarin oven lisäksi vielä väliovikin auki ja siitä tajusin et piru soikoon, jompikumpi on oppinu aukasee ovet. Aattelin, että joku päivä laitan puhelimen videon päälle kuvaamaan eteistä ja lähen käymää jossain ni nään kumpi on syyllinen...vähän epäilen, että se on toi mun pienempi terroristi eli Jade! Jatkossa ainakin makkarin oven eteen sen videon jälkeen täytyy laittaa tuoli mutta välioven kohtalo pitää miettiä.

Ei mul nyt sit muuta, toivotaan et huomenna ois aamulla edes sen verran sateetonta ni voisin taas alkaa käymää lenkillä.

Kivaa sunnuntai-iltaa kaikille <3

ps. Tänää alkaa muuten telkusta taas Tähdet, tähdet :)

psps. Tää on muuten mun 101 blogiteksti...ei huonosti ku alotin maaliskuun lopulla :)