Näin tää aika sujahtaa vaikka aluksi aina tuntuu ettei aika kulu mitenkään mut sit jälkikäteen ajateltuna se on mennykki ihan kauheeta vauhtia. 

Tässä kuussa nyt kuitenkin tulee puolen kuun tietämissä se jolloin lopetin sokerin käytön ja löysin tuolta paperit jolloin alkanu pitämään ruokapäiväkirjaa ja niissä päivämäärä oli 27.1.17....tähän asti mä olen päättänyt olla käymättä vaa'alla joten ei tule perinteisiä viikkomerkintöjä vähään aikaan painonseurantaan. Meni syteen tai saveen ni näillä mennään. :D

MUTTA ku mä tykkään ilostuttaa ihmisiä niin aattelin pitää pienen arvonnan silloin kun vuosipäivä koittaa...eikä varmaan täällä useammin lukemassa käyviä yllätä, kun palkintona on pussukka. Arvonnan voittaja saa itse valita seuraavista aiheista mieluisimman

  • Englanninlaku
  • Koira
  • Kissa
  • Pöllö
  • Apina
  • Kukat

Kyseessä siis tällänen pussukka. Kuva on vain malli, kangasta ei enää saatavana. Pussukkaan mahtuu kaikki maksukortit oikein näppärästi...koko kehysleveys 8 cm ja korkeus n. 13,5 cm.20160812_082649.jpg

Osallisuminen siis vaatii vain ja ainoastaan kommentoinnin toiveaiheella TÄMÄN postauksen alle, tulee nyt siis suoraan julkaistavaksi ilman erillistä hyväksyntää....sit mä annan kommentin alle numeron joiden mukaan teen arvonnan 27.1. Mä tässä ennen loppukuuta aina tulevissa kirjoituksissakin muistuttelen tästä ja linkkailen tätä postausta :) Ja muistathan, että kommentin jättämisessä ei s.postiosoite näy julkisesti :)

Muistathan vaan, että voiton saamiseen tarvin sinun oikean nimen ja osoitteen eli savumerkeillä lähetys ei onnistu :D Arvontoja saattaa tulla jatkossa lisääkin, mielessä jotain jo onkin mut otetaa nyt yks kerrallaan kuitenkin :)

Ei mulla nyt muuta. Kivaa torstaita Sinulle ja pistäkäähän kommenttia :)