No ei mua oikeesti jännitä, vaikka on ihan possumainen olo ni en usko painon paljoa ainakaan nousseen...niinku aiemmin sanoin ni tyytyväinen oon jos ees samassa ku kuukausi sitten. Tossa yks päivä aloin miettii tätä vuosipäivääkin ni en oo enää ihan varma onko oikee päivä vai alotinko jo aiemmin viime vuoden tammikuussa mut so what, näillä mennään :)

Mun Icebugit tuli just sopivasti keskiviikkona ku eilen aamulla olikin jo vesikeli ja joka paikka niinku luistinrata. Tosin ei taas menny kenkien saanti ku Strömssöössä...ekat kun palautin ni halusin vaihtaa toiseen mallilin ja kokoon 37 (edelliset 38).....noh, kun hain ne automaatista ni huomasin et malli ei ollu vaihtunu ja kokokin 37,5 eli hippasen vielä liikaa tilaa. Olin yhteydessä Sportamoreen mut vaikka oisin tietenkin saanut palauttaa ni tulin siihen tulokseen, että varmasti korjautuu pohjallisilla koska en uskaltanu enää jäädä ilman piikkejä..kelinhän oli luvattu jo huononevan.

Nyt on sit kengät ja kauhee palo jo lähtee tekee lenkkiä ja onneksi ensi viikolle on luvattu jo taas kivoja pikkupakkasia ni sit alkaa ulkoilut oikee todenteolla. LUPAAN!!!

Nyt vielä se ARVONTA ja vaatii vain kommentin siihen postauksen alle :)

Huomenna tulee kummilikka tänne päiväksi, 12 vuotias neiti jo ja jos vaikka timangitöitä tekis hänen kanssaan. Nyt mul ei oikee muuta, kuvasaastetta tulee vain tää yks ja kännypussukan saajasta ei varmaan ole epäilystäkään (jos siis olet seurannu mun blogia)

IMG_20180125_120626.jpg

Ens viikolla viimeistään laitan kuvaa taas mitä kaikkee oon saanu valmiiks..niin monta rautaa tulessa samanaikasesti et järki lähtee...enkä oo saanu soitettua sille mtt-hoitsulle ku se soittoaika on vaan yks tunti ja mulla menee täysin ohi noi aamupäivät muutenki.

Mut hei, huomenna palaan eetteriin ni katotaa kui on ämmän käyny :)

Pus <3