Elämä on kyl aika tarkkaan pyöriny ton ompelukoneen ympärillä, aina ku ois mahdollisuus ottaa kutimet käteen ni taas joku haluaa jotain ommeltua ja tein myös vähän tarjolle tavallisia ja kännykkäpussukoita irrotettavalla nauhalla (saa siis joko kaulaan tai sit yliolan nauhalla), jos joku innostuis haluamaan ;)...no ei siinä mitään, saan aina muutaman euron sit rahaa ku kuitenkin aika paljon rahaa kiinni kaikissa tarvikkeissa mitä himaan hamstrannu..näin ennen synttäreitä ja joulun alla kaikki raha on tervetullutta :) Tosin pitäs löytää aikaa alkaa tekemään omia joululahjoja ku se joulu kuitenkin yllättää joka vuosi :D

photocollage_2017101510929149.jpg

Lenkkeily...no joo, v*tuttaa ees puhua koko asiasta! Torstaina oli sillee ihan kiva ilma päivällä ni kävelin kaupunkiin sekä tässä lähialueen kaupoilla sit perjantaina ku torstaina en saanu isosta marketista proteiinivanukasta ni nyt piti metsästää sitä muualta...kerranki kävi tsägä et Lidlistä löysin ja kyl mä niitä sit otinkin :D

Mulla on noi aamunousut nyt niin tuskaa ettei tosikaan, siirsin jo kellonkin herättämään puol tuntia myöhemmin mutta ei sekään auta. Tänää oli nyt tarkotus lähtee ku ei satanukkaa, mutta...en mä uskalla noille mun lenkkipaikoille lähteäkkää pimeellä ja vielä viikonloppu...ties mikä peikko sieltä jostain mut pelästyttää :O En haluis sanoo tätä vielä ääneen jos en toteutakkaan, mutta nyt oon syöny aamupalan  ja sit ku välipala on syöty ni lähen kävelee eli alan totuttelee siihen et käyn vähän myöhemmin ni saa noi koiratkin aamulla hiukan pidemmän reissun. Välil kyl jo tuntuu, että selittelenkö mä itelleniki näitä juttuja ja vielä uskon...huah, elämä on perseestä! Ahdistuskohtaus oli yks päivä ja mietityttää kovasti mistä näitä on nyt alkanu tulemaan ku koskaa näin usein oo ollu yhen vuoden sisään, nytkin tuntuu rinnassa tosi raskaalle et saas nähä :/

Painotilanne on eilen PÄIVITETTY

En jaksa valittaa enempää, heippa <3