Tää viikkohan on menny loistavasti niin syömisten kun lenkkeilynkin osalta ja oli aika varma että vaaka myös minua siitä kiittäisi. Paskanmarjat, itku meinas tulla ku vaa'alle menin...en kyl tiiä mitä nyt teen väärin, rav.terapeutin tapaamiseenkin vielä kuukausi :( 

Kyl mä oon taas niin helvetin pettyny koko leikkaukseen...ei oo tainnu ainutkaan luvattu asia toimia mun osalta sen suhteen, onneks oon ite päättäny tehdä asian eteen kaikkeni mut kyllä nyt turhauttaa, vikat 1,5 kuukautta ollu aivan perseestä tän painonpudotuksen suhteen.

Ainaki eilen sai taas jotain kauniita järvikuvia ku LENKILLÄ kävin...tänää en kyl tee muuta ku makaan...no ompelen...nii ja pitäs kyl alottaa jo toi kutominenkin...ehkä vähän timanttitöitä...noh, se siitä makaamisesta!IMG_20171110_163701_wm.jpg

Yrittäkää te ees nauttia sateisesta lauantaista <3