Ärsytti taas keksiä mitään otsikkoa!

Eilen illalla mä olin jo nukahtanu kerran ku sit pitiki lähtee vielä vessaan. Mä kun nousin ylös ni Petra syöksy ulko-oven eteen läähättämään ja tiesin, että nyt on tosi kyseessä. Mä olin ihan puol unessa ku sen tonne pihalle vein ja kurat sit väänsi melkein heti ku päästii nurtsille. No mut pääsin äkkiä takas nukkumaan ja Petrakin vaikutti tyytyväiselle. Se kipulääke varmaan heittäny se pakin sekasin...täytyy seurailla.

Aamulla sitten ku nousin ylös ja tulin olkkarii ni olihan täällä paskat matolla ja niitten peiton päällä pienet yrjöt. Nyt se paskanhaju on mun nenässä kokoajan vaikka pessy ja tuulettanu...noh, elämä on!

Ei täs oikeestaa oo mitää erityistä kirjotettavaa...kaikki mansikat eilen keitin soseeksi joten riittää ainaki vähäks aikaa., Petivaatteita pitäs pestä, mutta ku mä en voi täällä sisällä kuivattaa koska tänne tulee niin inhottava kosteus sisälle ja musta tuntuu ku happi loppuu, ei auta vaikka ne pyykit pitäs toisessa huoneessa...oon huomannu, että myös Petralla tulee hankala olo siitä sisäilman kosteudesta....on tää elämä taas hankalaa :D

Paino taas päivitetty TÄNNE ...ei mitään mullistavaa pudotusta tällä viikolla mutta alaspäin kuitenkin :)

Ei ny muuta!