Tänää oli kyl otettava taas aamulla kynä käteen ja paperia pöydälle, kaikki kirjattava ylös mitä syö...tällee muuten tulee syötyäkin paljon kurinalaisemmin ja säännöllisesti. Ei riitä, että se syönti on säännöllistä vaan sen ruuan tarvii myös olla arvoiltaan hyvää...eli ei riitä, että vaan raapii kaapista jotain mitä löytää.  Proteiinivanukkaita oon nyt vähentäny ja siirryn jo pelkästää taloudellisen syyn takia takaisin viiliin ja rahkaan..noi vanukkaat ku on aika kalliita. Puuron syöntiki mulla jääny tosi nihkeeks ku en oo jaksanu keitellä mutta nyt sitäkin sit syöny jo kahtena päivänä. Kyl tää tästä...painonnousu on ihan pelkästään sen syytä, että mä en oo ollu pilkunviilaaja näissä syömäjutuissa...ei mulla oo varaa joustaa ku max. yheksi päiväksi silloin tällöin enkä saa enää ikinä antaa stressin vaikuttaa tähänkään asiaan. Just äsken otin makaronilaatikon uunista joten muutaman päivän normiruoka on taattu, seuraavana vuoro onkin jauhelihakeiton :)

No mut joo...tänää tuli sit se odotettu aika vatsakuvaukseen...siis se mikä piti olla jo viime kuussa mut parempi myöhään ku ei milloinkaan, itku tuli kyl ku tajusin että se varjoaine laitetaan suoneen ja taas mua pistetään...niinku jo pari päivää ennen kuvausta....mä niin pyörryn :/IMG_20171113_120853.jpg

Onneks toi kuvauspäivä on aamulla ni ei mee koko päivää hukkaan...verikokeet vaikka iltapäivällä ni ei mee siltikään kaikki rutiinit uusiksi.

Viikonloppuna sain kivan viestin...minulta pyydettiin pussukoita provisiomyyntiin eli niitä saa sit kivijalkakaupasta ostaa vielä tässä kuussa, mutta lisään sit vähän myöhemmin joten Loviisan suunta HERÄTYYYS :)

Mun unikeko, kateeks käy nää unenlahjat :DIMG_20171113_140432.jpg

Ihme homma muuten miten kuvista tulee aina pikselimössöä jos Jade on tuon harmaan sohvakaluston lähettyvillä...ainuttakaan hyvää kuvaa en oo ikinä saanu.

No joo, mutta tää oli nyt tässä taas tänää...ompeluhommia tehny ja lenkkeilyn vuoro on huomenna.. Heippa <3