Kyllä eilen oli ihan toivoton päivä, lenkillä en käynyt yksin enkä kauheesti koirienkaan kanssa. Vettä ei tullu kokopäivää mut oikeestaan ne hetket ku oli koirien vuoro...no aamulla näytti siltä että saan vettä niskaan jos pidemmälle lähen ja niinhän siinä ois sitten käynykki. Päivän askel määrä oli niin olematon, että hävettää, sain yhen passiivisuusleimankin ja se tuli sit päikkäreiden aikana kun tuli vetästyä reilu 2 tuntia...mut kuitenkin toissapäivänä askelia tuli lähemmäs 19 000 ja säilyin ilman leimaa :)

Ei siis tänäänkään aamulla omaa eikä koirien lenkkiä, mutta koirat on vuorossa sit nyt päivällä sillä reilu 4 kilsan matkalla ja oon mä ite jo tänää käyny kaupassa ja  uskonkin askelmäärän tänää täyttyvän. Olipa tuo ravitsemusterapeuttikin yrittäny soittaa kun olin kaupassa...tietty just nyt ku ei kerranki ollu puhelin mukana.

Nyt muute paistaa taas aurinko...toivottavasti lauantaina kelit suosii ku oon lähössä taloyhtiön retkelle Porvooseen ja siellä sit pieni risteily yms...ei oo kivaa vesisateessa.

Ei mulla taas muuta...nokka kohti uusia pettymyksiä :D