Mä oon ihan täpinöissä nyt ja tuntuu ku ei osais sanoa mitään :D

Torstai aamuna sit kävin vaa'alla koska olin menossa rav.terapeutin luo ni halusin taas samalta päivältä vertailukohdan sen vaa'an lukemaan. Riemu oli ihan järisyttävä kun vihdoinkin vaaka näytti aamulla, että painoa on nyt tippunut TASAN -20 kg!!! Kyllä sitä sai potkiakkin tippumaan ja tuntui ikuisuudelta noi pari viimeistä kiloa, mutta ne lähti :D :D

Ravitsemusterapeutin luona sit vaaka näyttikin vielä 100 gr enemmän mutta mä meen kuitenkin edelleen ton oman puntarini mukaan. Jotenkin aina noilla käynneillä saa paljon paremmin järkeistettyä omia ajatuksia ku välillä niin tyytymätön lopputuloksiin, mutta eihän mulla hitto soikoon oo mitään syytä olla muutaku ilonen näistä kadonneista kiloista ja mä oon kuitenkin sen kaiken työn tehnyt ihan ite :) Vaaka näyttää nyt tälle ja lähtöpaino oli sen 110,3 kg. Painonseuranta päivitetty TÄNNE 

20170826_092709.jpg

Huomatkaa mun lakatut varpaankynnet...en oo ehkä pystyny lakkaamaan jotain 5-6 vuoteen :) Ja huomatkaa erityisesti upeasti laastaroidut varpaat, lenkkeily ei oo ihan vaaratonta hommaa ja tänäänkin tietty laastaria ei ollu just siinä kohasa missä olis tarvittu eli oikeen jalan päkiässä. Aamulenkki oli melkein 2 tuntia ja pituutta reilu 10 kilsaa. "Reissuvihko" löytyy TÄÄLTÄ ja uusin päivitys on aina ylimmäisenä :)

Niin joo ja rav.terpan luona tällä kertaa mitattiin myös toi joku kehonkoostumus mikä lie. Niinkuin odottaa saattaa tälläsenä ylipainosena ni juurikaan mitkään arvot ei ole niitä toivottuja paitsi lihasmassa joka jopa ylitti sen :) Tästä ei nyt ollu vertailukohtia kun en oo halunnu ennen käydä..en tiiä miks mutta ku mä oon tälläi pönttö jos sille päälle satun :)

Laskettiin myös mun bmi:n kehitys ni ihan taipaleen alussa se oli 43 joka tarkoittaa sairaalloista lihavuutta, mutta nyt tällä hetkellä bmi on tipahtanut lukuun 34,6 ja puhutaan "enää" merkittävästä ylipainosta.

Hmmm...mitäs täs vielä...poitsu kävi eilen ennenku lähti jollekkin mökille inttikavereitten kanssa juhlimaan alokaspäivien päättymistä...viikon nyt kylläkin jo ollut panssarijääkäri, mutta maanantaista lähtien hän on aliupseerioppilas. Tänään tulee vielä takasin ja jää yöksi <3

Nyt ei tuu enää mitään mieleen, ommellu en ole, kutonut/virkannut vähän mut muuten vaan ihmetelly maailman menoa :)

Kivaa lauantain jatkoa kaikille <3