Jessus soikoon miten onkin kauan ku viimeks päivättäny..melkein kaks viikkoa :O

Mutta tää on tätä samaa mitä jo kuukauden aiemminkin...kiire kiire kiire...mä en muistanu viime viikonloppuna ees vaa'alla käydä mikä on tosi harvinaista ku yleensä sitä odottaa. Ravaan vaan ompelukoneen ja omien joululahjojen väliä...nyt oottanu kankaita edelleen sieltä englannista ni sain yhen lahjan sentää valmiiksi. Tämä menee mun isälle ja sen avokille, kuvassa heidän Nessansa :)

Alkuperäinen kuvaIMG_20171007_103252.jpg

Ja sama 5D diamond painting -taulunaIMG_20171205_114808.jpg

Ei huono muuten vaikka ite sanonkin...vähän valo pistää tuolla yhessä kohtaa kimaltelemaan :) Tän tilasin Wishiltä ihan normisti, mutta kuvan lähetin myyjälle sähköpostin kautta...oli aika nopeesta ku tuli kotia alle 3 viikossa. Kuvan koko 35x35 cm

Toisen työnkin kerkesin jo alottaa mut toivon niin, että ne kankaat tulis jo tänään ni aloin valmistelee kaikkia muita työvaiheita mitä voi ilman niitä tehdä, ei paljoa mutta vähän kuitenkin....oon muuten vähän kerenny alottaa säärystimiä joita kans pyydettii. Tosin vaan pitkän aikaa ku ollu kutomatta ni yhen illan jälkeen jo olkapää huusi hoosiannaa ja panacodia, että pysty edes nukkumaan.

Mulla on tää kiire menny nyt jo vähän yli, tuntuu ku ois jatkuvasti tuli persiin alla eikä osaa rauhottua yhtään. Yksikin yö ku menin vessassa käymään ni huomasin yht'äkkiä et tikutin tota timanttityötä vaikka nukkumassa pitäs olla...kerran olin 2 tuntia menossa hakee välipalaa ja aina huomasin et siirryin ton työn kimppuun...tällee noita syömäaikoja sit jää väliin. Ei myöskään kerkee/jaksa kiinnostaa toi ruuanlaitto ja sit syö mitä helposti käsiinsä saa ja se ei aina oo se paras vaihtoehto...monena päivänä huomaan illalla et kaikki lääkkeet/vitamiinit ottamatta...tarvin unta 7-8 tuntia yössä mutta useana yönä se jää 3-4 tuntii ja päivät oon aivan zombie.

Lyhyesti ja ytimekkäästi...otin itselleni liian ison nakin purtavaksi liian lyhyelle ajalle. Täytyy toivoa, että se kans tuottaa sit "hedelmää"...tappiota kyl iskee taloudellisesti nyt tää homma tälle vuodelle mut ehkä se sit ens vuoden aikana tasaantuu...joten verokarhu ei hyödy mun kiireestä nyt mitään, mutta kerrotaan keväällä se sille sit kuitenkin :)

Korjaus muuten tohon mun edelliseen postaukseen kun sanoin olleeni magneettikuvauksessa....se oli varjoainekuvaus...en tiiä mistä toi magneettijuttu tuli päähän :D

Mun täytyy nyt taas mennä...välipala ja ompelukone pöydälle huutamaan kivusta...täytyy uus konekkin hankkia varmaan alkuvuodesta. Tollasta alle satasen konetta ku ei kannata viedä yli satasen huoltoon, sillä rahalla saa jo uuden.

Nyt ei muuta...Hyvää itsenäisyyspäivää vielä näin myöhäisenä toivotuksena, olemme nyt 100 vuotiaita sinivalkoisin värein <3

Kiss, puss ja halit <3