Tulihan ne vihdoinkin...eilen jo tuli se kortti, että noudettavissa postista mut enhän mä innoissani tajunnu sitä päivämäärää vaan melkein juoksin postiin...päivämäärä olikin tälle päivää :D

Kohta siis stressi helpottaa ku nyt viikonlopun vielä vedän höyrypäänä pussukkaa pussukan perään...tuli eilen tos mieleen, että siksikin varmaan oon pitäny itteni täydellisen kaaoksen vallassa etten miettis sitä ens viikon kirurgin soittoa niistä varjoainekuvauksen tuloksista. Onhan se mielessä ollu mutta ei oo tullu ainakaa yhtää ahdistuskohtausta...maanantaina mulla on aamusta heti rav.terapeutti ja siitä suoraan psykiatrille...tiistaina sit tulee se puhelinsoitto.

Mutta mä alan nyt leikkaa ja ompelee..tässä mun uudet kankaat :DIMG_20171208_141526.jpgIMG_20171208_141547.jpgIMG_20171208_141612.jpg

Tästä näyttääki puuttuvan I love my cat -kangas...samanlainen mitä toi I love my dog. Palaan huomenna eetteriin josko sen painon muistaisin punnata aamulla :D

Kivaa perjantaita kaikille <3