Lämpimät kelit jatkuu, en muista minä vuonna viimeksi olen osannut edes vähän nauttia lämmöstä kun ei nyt tunnu näitten kilojen pudottamisen jälkeen niin ahdistavalle tää kesä :)

Ei tää painon putoaminen edelleenkään tyydytä mua ja voin sanoa suoraan, että nyt välillä jopa kadun sitä leikkaukseen menoa, hitaammin paino lähtee nyt kun mitä taas ennen leikkausta mutta jos jotain hyvää voin kuitenkin sanoa operaatiossa käymisestä on se, että mä olen nyt alkanut aktiiviliikkujaksi ja jopa tykkään siitä  :)

Painonseuranta löytyy TÄÄLTÄ

Liikuntatulosten seuranta TÄÄLTÄ ja uusin päivitys on aina ylimmäisenä. Nyt kilometrejä takana jo 16,3 km :)

Mä noita kumpaakin päivittelen aina kun tulee jotain uutta...painon pyrin katsomaan vain lauantaisin, mutta liikunnan osalta muutoksia voi tulla milloin vaan, kyl mä tällee sit niistä ilmottelen :)

Tänää tosiaan sit suurensin taas reittiä ja menin tuonne rantakadulle niinku aiemmin taisin jo mainita sen yhdeksi vaihtoehdoksi...eihän muuten ole hullummat maisemat aamulenkkeilyyn? :D 

IMG_20170617_085313_wm.jpg

Hieman sellanen haikea fiilis alkaa hiipimään ku tuo jälkikasvu aikoo häippästä jo omaan kotiinsa alkuviikosta...nyt tässä kuukauden aikana tottunu siihen ettei ole yksin kokoajan, mutta toisaalta kyl ihana saada koko koti omaan käyttöön, ei tää makkarissa istuminen pidemmän päälle oo mitään kivaa. En muuten oo edes telkkaria kattonu Mauno Koiviston hautajaisten jälkeen ja silloinkin olin sairaalassa.

Ei nyt oikeen sit mulla tänään muuta, tainnu mennä jo useempi tunti sählätessä tän blogin kanssa kun päivitin myös noi pari muuta postausta taas ajantasalle.

Tähän vielä tälläi rauhoittava kuva...tai ainakin mulle tästä tulee sellai rauhallinen fiilis. Tämäkin otettu tänä aamuna.

IMG_20170617_091141_wm.jpg

Aurinkoista lauantaita kaikille <3