En oo nyt kirjotellu, ku ei oo oikee mitää positiivistä kirjotettavaa. Viikko ollu niin syvältä ettei tosikaan ja lähinnä lenkittömyyden takia. Vituttaa näin suoraan ja suomeksi sanottuna.

Silloin viime perjantaina ku mulla lenkillä tuli se rakko ja lenkkari meni vereen ni enhän mä sitä saanu puhtaaks vaan heitin  ne sit roskikseen. Mä joskus vuosi sitten ostin Cittarista lenkkarit ni aattelin niitä käyttää ku olivat vain muutaman kerran käytetyt ja toimettomana kaapissa...paskanmarjat sanon mä...aivan karmeet jalkaan nyt noitten edellisten jälkeen että itku meinas tulla. Kävin ostaa jopa pohjalliset ku aattelin jos ees kävely tuntuis jalkapohjaan paremmalle...paskanmarjat siitäkin. Ei auttanu mitään, jalkoihin sattu joka kohtaan ja varsinkin jalkapöytää ne paino tosi ilkeesti, täysin hengittömät myös...pari kilsaa koirien kanssa kävelin ni mun jalat ui hiessä niitten sisällä.

En saa joka päivä ees 10 000 askelta täyteen ja aktiivisuustavotteesta on ehkä turha mainitakkaan vaikka sit joinain päivinä se ylittyy reippaasti...lähinnä kuitenkin vain niinä päivinä ku oon tehny pidempää kävelyä yksin tai koirien kanssa. Edes Porvoon reissulla ei askelia tullu paljoa vaikka ympäri kaupunkia käveltiikin.

Ei just nyt ollu varaa lähtee ostaa uusiakaan lenkkareita koska mulla oli samanlaiset tulossa uudet mitä ne vereentyneet oli...ja kyllä, kiinasta (Wish) tilatut...parhaimmat lenkkarit ikinä mitä oon jalassani pitäny. Ei taatusti niin ergonomisesti oikeat jalkaan, mutta niin kevyet ku ei olis kenkiä ollenkaan eikä jalka myöskään kipeydy niitten kanssa. Mun ei myöskään kannata ostaa mitää kalliita lenkkareita koska jostain syystä mun isovarpaat on niin oudot, että kuluttaa kaikki kengät kärjistä aina puhki. Varpaat ihan normipituset ja kynsiäkään en varpaissa kasvata :) Eilen onneks sit tipahti luukusta lappu, että mun tossut on tullu postiin ja tänää nää ihanat kävin noutamassa

IMG_20170727_113927.jpg

Hiukan rypyssä tuo päällinen mutta on ne ollu matkallakin kuukauden verran....vielä aion tilata lisää näitä muissa väreissä. Tuolla Cittarissa ku kävin tänää ni on tarjouksessa lenkkareita...ens viikolla haen sieltä vielä muutaman parin ni enköhän mä pärjää kevääseen asti hyvällä tsägällä :)

Isovarvas ei vaan meinaa toipua siitä viikon takaisesta rakkoutumassa koska se vaan aukee uudestaan ja uudestaan vaikka laitan laastarinkin päälle jos pidemmälle reissulle menossa. Ehkä huomenna vedän jesaria jalan ympäri ni ei ainakaa uudet tossut vereenny :D

Kelitkin ollu niin paskat, ettei koirienkaan kanssa oo voinu pidempiä lenkkejä heittää...joko satanu tai sitten ollu nii hiostavan lämmin että tonne tukehtuu kuka tahansa. Meillä Petra on ollu aina vähän se joka määrää tahdin, mutta nyt sitä on saanu vetää perässä tuolla ulkona. Huomasin myös, että se on laihtunu kauheesti joten sen pidemmät lenkit on historiaa nyt ainakin hetkeksi ja ruokakuppiinkin tulee lisää ruokaa...mua vaan niin säälittää jättää se sit yksin jos lähen kuitenkin Jaden kanssa sit uudestaan menemään ja se jää kattelee ikkunasta...itkettää ajatuskin :(

Pidätkää peukkuja, että huomenna nyt vihdoinkin pääsisin reippailee...tää alkaa olee jo siinä rajoilla et mitä pidempään menee ilman liikuntaa ni sitä hankalampi sinne lenkille on lähteä ja en mä halua luovuttaa ku vauhtiin oon kerran päässy. Säätiedotuskin luvannu niitä saatanan sateita mut nyt ei auta, tulkoon vaikka vanhoja akkoja taivaan täydeltä!

Ei muuta, kerron huomenna miten kävi...jos ei tuu postausta ni ei oo käyny ainakaan hyvin :D

Ps. Ylihuomenna tulee sit ainakin uus päivitys vaa'alla käynnin jälkeen :)