Pidin vähän blogilomaa tai itseasiassa ku mun elämä on tasasen paksua päivästä toiseen ni ei mulla oikeesti oo ollu mitää kerrottavaa. Juhannus oli ja meni, jee kohta on talvi...viikonlopun olin kuntoilematta ja siitäkin sit morkkikset, eilenkään en käynyt, mutta maanantaina vetäsin uuden ENNÄTYKSEN lenkin pituudessa.  Nyt olis lenkkeilty sitten 54,34 km!!

Kuten kuvasta näkyy mä rakastan eniten kiertää tätä lenkkiä missä on paljon vettä ympärillä. Tämä on Pikku Vesijärvi :)

IMG_20170626_163832_wm.jpg

Vaa'alta oon pysytelly pois taas lauantain jälkeen vaikka parina päivänä on ollu hilkulla, mutta nyt jo keskiviikko ni enköhän mä kestä vielä pari päivää...josko ois kiva ja vähän isompi yllätys sen lukemassa (joo joo ja lehmät lentää).

Ruokailu ei oo vieläkään kunnossa eli kaloreita pitää löytyä edelleen lisää ja niitä mun on kauheen vaikee keksiä muutaku pähkinöistä..eilen piti jo ostaa mutta unohdin eli jos niistä sen 150-200 kaloria nappais lisää päivittäin koska toi lenkki minkä vedän ni kuluttaa yli 500 kaloria (netin laskureiden mukaan) ni mulla on ihan hirveen vajarit kaloreiden kohdalla.  Proteiinit mulla kuitenkin kohdillaan eli nyt vajaa 90 gr + vielä ruuasta saatavat.

Yhdeltä välipalalta poistin leivän ja laitoin tilalle kananmunan sekä 20 gr pekonia mutta vaikkei tohonkaan määrään tuu ku joku 3 siivua lihaa ni mun vähän vaikee syödä koska se on aivan järkyttävän suolasta...ihan pahaa tekee. Oon yrittäny ettiä niitä pekoni fileitä mutta kun en mistään ole löytäny, mutta josko ens viikolla ku käy taas isosti isossa kaupassa ni sieltä sais. Toi pekoni sillee hyvä ku siitä saa proteiinia mutta mutta...nii...

Ens viikolla muuten sit vihdoinkin se eka käynti rav.terapeutilla leikkauksen jälkeen. Saan ns. virallisen painon vaikka mun vaa'allahan se isoin osa tässä on mut saapa se sit omiin papereihin siellä käydyt lukemat.

Mun oli tarkotus saada se 50 kilsaa kävelyä siihen mennessä kun on toi rav.terpan aika, mutta ku nyt se raja on jo ylitetty niin seuraava tähtäin onkin 70 kilsaa eikä siihenkään sit vaadita kun 3 lenkkiä lisää joten hyvällä tsägällä voi mennä lähemmäs 8kymppiin :D

Ikinä en ois uskonu, että tulen olemaan liikuntaan koukussa ja jopa tuntevani morkkiksia jos en ole lenkillä käynyt kahteen päivään...nyt annoin itselleni luvan pitää lepopäivän silloin tällöin mutta vain yksi..kaksi erikoistapauksessa :)

Mut nyt välipalan tekoon, mulla menee aamulenkkien kanssa toi aamupala aika myöhäseen ja nytkin on vielä aamukahvi oisittain juomatta mut näillä eväillä mennään. Kivaa päivänjatkoa kaikille, täällä näyttäis jopa aurinkokin olevan esillä :)