Jees, nyt on painon kanssa jotain outoa jumistusta ollu useemman kuukauden ja nyt eilen ku kävin vaa'alla ni oli jopa noussu vaikka mitään muutoksia ei oo ollu syömisten eikä liikunnan suhteen. Mulla on kyl nyt stressi terveyteni takia (ei liity leikkaukseen) ja tietty omaan ääliömäiseen tapaani oon jo melkein hautajaisetkin suunnitellu ja tavarat pakannu ettei pojalle jää liikaa hommia ku oon kuollu (en tod. aio kuolla). Mulla varmaan se joku oireyhtymä et jokaisen kolotuksen ja jomotuksen tullessa mä pelkään sitä s:llä alkavaa sairautta ja sit pelkään mennä lääkärii :/ No mut se siitä :)

Vaikka kuinka tykkään talvesta ja pakkasesta ni ihanaa et nyt vähän luvannu lauhtuvaa, pääsen taas pidemmille lenkeille...nyt ollu lähinnä viime viikkokin vaan koirien kanssa pikasesti ja mitä kaupassa käynyt. Koska maanantait on aina paskoja päiviä ni lenkille lähden huomenna ja alkaa se säännöllinen liikunta. PISTE!! :)

Ei mun elämässä oo taaskaan tapahtunu mitään mainitsemisen arvosta...paljon tietty käsitöitä ja veljen tytön 5D taulukin on kohta valmis ja siitä laitan sit kuvaa ehkä jo parin päivän päästä.

Lauantaina oli ihan kauhee polte lähtee juopottelee, laitoin jo siideriäkin kylmenee mutta sit laiskuus ja väsymys vei voiton joten sinne jäi sidukat kaappiin...mä ny oottelen vaan ystiksen synttäreitä ens viikon lauantaina ni sit voi juhlia...siitä sit pari viikkoa ku lähden toisen ystiksen luo Espooseen :)

Mut joo...tää Vuodatus on ihan sekasin. Toi kojelauta näyttää aivan sekopäisiä kävijämääriä...ei voi siitä 20-200 normikävijästä yhessä päivässä nousta yli 1500 kun en ees oo pariin viikkoon kirjottanu mitään :O Jos jollain on antaa vinkkiä siitä miten saa sen laskurin ladattua jostain omalle sivulle ni oisin enemmän ku kiitollinen...jos et haluu sitä julkisesti tässä kertoa ni laita viestiä ja ilmota ettet halua julkaistavaksi :)

Mutta tässähän tätä taas...yks kuva tulee kuitenkin ja on viime viikkoiselta lenkiltä :)IMG_20180305_093757.jpg