Ei eilen mitään erikoista, pojalla oli kuume ku se heräs ja paheni kauheeks flunssaks päivän aikana :/

Tein ehkä parasta lasagnea mitä ikinä. Oon tainnu ennenkin sen reseptin tänne linkata, mutta TÄSSÄ se uudelleen. Tuosta määrästä tulee aika reippaasti vaikka mä en tietty pysty päivän kahdella aterialla syömäänkää paljon ja poika taas syö ku hevonen :) Pari kertaa tuolla oon tehny ja ikinä en enää muuta reseptiä käytä, niin helppoakin ku ei tarvi sen juustokastikkeen kanssa sotkea. Ite kyl käytin ihan sika-nautaa ja lisäsin kaks niitä yksikyntisiä valkosipuleita.

Mut iltapalan kanssa kävi inhottavasti! Söin puolikkaan sämpylän ja rasvatonta/maustamatonta jugurttia sokerittomalla mehukeitolla. Mulla alko sattumaan niin paljon ylävatsaan, että kuolemakin tuntu paremmalta vaihtoehdolta...mikään asento ei helpottanu. Ei mulla ollu muuta vaihtoehtoa ku mennä vessaan ja oksentaa. Sämpylä oli ilmeisesti jo sujahtanu alas, mutta punasta jugumehukeittoa tuli aika paljon....se kuitenkin helpotti ja kipu lähti. Ei oo kyl tällästä ollu ikinä ennen, ei ees leikkauksen jälkeen vaikka silloinkin kipeetä alussa teki ruuan liikkuminen mahassa.

Mun on vaan ollu pakko alottaa syömään muutenkin itteni aika ähkyyn iltaisin ja jakanu iltapalan kahteen osaan. Osan syön seiskan jälkeen eli just toi leipä ja jugurtti sitten tuossa ysin aikaan vielä puuro. Mä oon saanu täten loppumaan jääkaapilla koluamisen sit ku kerran jo nukahtanu ja alkaaki tekee mieli vielä jotain ja on näläntunne. Eilen ei kyl paljon puuroa tarvinu ja unikin tuli pitkästä aikaa yhellä unilääkkeellä :) Nyt täs syön sitä sämpylän toista puolikasta kahvin kera ni saas nähä miten käy...enkai mä ny kerrasta voi mitään oppia :D

Nyt ei muuta, ei ees valokuvia :D Kivaa pakkaspäivää kaikille, ois kiva ku aurinkokin näyttäytyisi <3