No helou pitkästä aikaa...hiljaiseloa on pitäny ku ei mitään oo edelleenkään tapahtunu. Liikkumista oon nyt päässy lisäämään...viime viikolla kävin pari kertaa kävelemässä mutta paino nousi ja tällä viikolla kävelly aika paljonkin niin nyt tippu mut kyl ärsyttää nyt taas tää ettei paino mee alle 82 kiloa :/ Eiköhän tää tästä sit ku kelit lämpenee ja mennää kesää kohti ni tulee taas maksimoitua toi liikkuminen viime kesän ja syksyn tasolle. Tänää päivitin taas pudotustilanteen...kävin kyl viime sunnuntainakin vaa'alla mut en muistanu tänne sitä päivittää, nyt on sekin tonne merkattu :)

Tänään lähden ystäväni synttäreille ja siinä meneekin sit taas tää viikonloppu ja valitettavasti siideri tuo niitä kiloja varmaan 2 ainakin mut vaikka kuinka ois vielä heikko olo maanantaina ni ulos vaan et pääsee balanssii takasin painon suhteen. Ruokailurytmistä mä onneks saan kiinni aina jo heti sunnuntaina ku ei mulla oo sellasta krapulaa koskaan et oksettais eikä pysty syömään tms. Poitsu on koirien seurana kun vanha nainen on hunningolla :)

Koirista puheenollen mä oon meidän Jadestakin huomannu, että siitä on tulossa vanha...mä en kestä :( Molemmat on onneks vielä energisiä vaikka Petrallakin tulee ikää toukokuussa jo 13 ja Jadella heinäkuussa 11

Jade toivottaa kaikille hyvää viikonloppua :)

IMG_20180316_082011.jpg

Petra myös (inhoaa kameroita)

IMG_20180316_083438.jpg

Molemmat kuvat on otettu nyt tänä aamuna :)

Mä fiksasin muuten eilen kaupan paistovalmiin lihamurekkeen pihveiksi, pojalle mussutettavaa viikonloppuna :) Teen tosta fiksaatiosta tänää vielä uuden postauksen jos kerkeen. Ei ny muuta

Halitukset Sulle joka tätä luet ja multakin hyvät viikonloput <3