Eipä tässä mitää maita mullistavia siksi en eilen jaksanut tehdä mitään päivitystä.

No kuitenkin eilen kävin taas psykiatrin luona..taas se legendaarinen 15 minuuttia kun sinne menee matkassa yhteen suuntaan jo n. 45 minuuttia. Totesi mut nytkin leikkauksen jälkeen täysijärkiseksi (kai mä oon hyvä näyttelijä) joten otettiin seuraava aika vasta elokuun loppuun...soittelen sit sinne jos tulee tässä välissä jotain mielialan notkahduksia. En usko sellasia tulevan, mutta jos paino ei edelleenkään suostu laskee ni sit voi jotain tapahtua.

Kaupassa taas sattui ja tapahtui...olin siinä kerännyt viikon ruokasuunnitelmat ja kun tuli maksun aika niin jee...ei mun maksukortti ollutkaan pussukassa! Se on yks niitä inhottavimpia tilanteita, onneks kuitenkin tajusin heti et missä se on eli pojan taskussa...muuten ois voinu lähtee taju kun pelästyny olenko sen hukannut. Siinä sit vetelin tavarat pusseihin ,annoin sinne kassan taakse ja sanoin et pitää pojalle soittaa joka tuo sen. Puolisen tuntia siinä sitten penkillä odottelin kortin saapumista ja pelasin kännyllä jotain facen peliä :D...poika tuli siis kävellen vesisateessa mutta mä olen sanonu, et kortti pitää olla aina pussukassa takasin jos se sitä on käyttäny. Lievän ärsytyksen saattelemana sit himaan takas :/

Taisin sanoa edellisessä postauksessa etten ole sokerista tehty ja voin vesisateellakin lähteä lenkille mutta kyllä se nyt vaan jäi kun vettä tuli eilen aika runsaasti ja kokopäivän...mulla ku ei oo mitää varsinaisia lenkkivermeitä eli ei esim. takkia joka vähän suojais sateelta, en tykkää käyttää sadetakkia. Tänään kuitenkin ensimmäisenä aamulla ku nousin, katoin ikkunasta ja koska ei satanu niin lähdin ulkoilemaan... Reitistä tuli jopa nyt jotain 400 metriä pidempi ja aikaa vain 3 minuuttia enemmän, reitin tosta alasilmukasta näkyy, että kiersin ja kaarsin vähän isommin joten kyl tää tästä :) Jos huomenna keli on aurinkoisempi mitä luvannu ni saatan suurentaa reittiä entisestään ja lähtee tonne rantatielle, samalla maisemia katsellen :)

screenshot.606.jpg

Nyt on lihakastike uunissa muhimassa, jota varmaan syön sit taas seuraavan viikon :D

Ei mulla sit taas muuta, seuraava postaus on taatusti noista 5D timanttitaulujen teosta...onko kukaan muu innostunut tekemään niitä? :)