No täällä ollaan pitkän hiljaisuuden jälkeen ja tämäkin postaus on minimaalinen. Ongelmia koneella olemiseen aiheuttaa leikkaushaavat. Pöydän ääressä ne tulee just pöydän reunan kohdalla ja sit taas sängynreunalla istuen ja kone ruokapöydän tuolilla aiheuttaa vaan sen, että joutuu kirjoittaa yhdellä kädellä ja se ei oikein sovellu mun kärsivällisyydelle.

Sekä myös se, että mä joudun ihan oikeesti syömään kokoajan...edellisen syömisen ku lopettaa ni pitää jo alottaa melkein toista...desimitoilla pelataan ja syöminen kestää kauan koska ruuan kulkeminen alas tekee aika kipeetä. Ja ruokakin kerkee jo jäähtyä ennen kipon tyhjentymistä.

Olen tänään vähän ottanut kuvia noista mun "aterioista" niin saan niistä sit tehtyä oman jutun. Mutta kokonaisuudessaan tässä alkaa olee kipujen kanssa voitonpuolella, leikkaushaavat kutisee kun ovat parenemaan päin, liikkuminen vähän työlästä kun sisuskalut ettii uusia paikkoja kun poistettu mahalaukku teki sinne tilaa.

Mut nyt ei muuta, mä vetäsen ton lopun sosekeiton kitusiin ja yritän mahduttaa vielä lopun piimän mitä lasissa.

Soromnoo aurinkoisesta ja tuulisesta Lahesta :)