On ollu rauhallinen juhannus niinku muinakin vuosina eli mulle ihan normi viikonloppu. Viimeksi taisi olla pientä juhlailua 2014 kun ystäväni Tanja Helsingistä oli kylässä ja ihan karaokeakin käytin vetäsemässä :)

Nyt kaikki menee ihan vaan KUNTOILLESSA ja syödessä :) PAINO on taas hiukan laskusuuntaan...ei paljon mutta ehkä se tästä lähtee pikkuaskelin vihdoinkin :)

Tänään en käyny ulkoilemassa kuntoilun muodossa vaan annoin koirille taas vähän pidemmän aamu-ulkoilun ja sitten ku piti myös käydä kaupassa ni aattelin sit pitää välipäivän koska liikuntaa mä saan kuitenkin.

Juhannuskokkoa en käynyt katsomassa tänäkään vuonna, mutta aamulenkillä huomasin, että se on jo rakennettu rannan läheisyyteen aallonmurtajalle. En mä yksin viitti lähtee ja kello on kuitenkin sit jo aina sen verran paljon että haluun ennemmin sänkyyn...tosin ei mulla oo hajuakaan monelta se sytytetään :D

Mitäs sitten vielä...joo, herkuttelin mäkin sentää juhannuksen kunniaksi...makkara ei oo kovin herkullisen näköstä ilman kuoria mutta mä varmuudeksi nyt leikkauksen jälkeen riivin pois.

IMG_20170623_184006.jpg

Näillä mentiin..uunissa kypsensin grillimakkaraa josta tietenkin vain puolet yhdestä pääsi lautaselle sinapin kera, yksi pienehkö kesäpottu ja hemapaa. Ette ehkä uskoisin mutta tuosta tulin jopa ähkyyn...tänää otan hieman vähemmän makkaraa...sitä meinaan tulee nyt syötyä jonkin aikaa kun paketissa on 4 ja yhdestä syö ehkä sen kolme kertaa :D

Nyt ei muuta, hengissä ollaan ja toivottavasti tekin :)

ps. punasella merkatut tuolla alussa on taas linkkejä uusiin paino ja liikunta päivityksiin :)